Hem Forum HBV Medlem Grattis! Ett år till !!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

HIPP HIPP HURRAY !! :tummarupp

vi får vara ihop ett år till, bussen o jag! :yes

Fick blankt papper idag !

Vi ses om en vecka :vink

hadebra

Peo HBV 2
    Deltagare

Mallgroda!!! <!–emo&:P–>:P Man åker på årsmöte först och sen bes. Då är man garanterad en träff ialla fall. :lol: :glass

Ewa HBV11
    Deltagare

Nice! :rock
    Vad mycket vi har att fira på Valborg :party3

intendit
    Medlem

rätt och riktigt det är bara att gratlera
    Arvo HBV81

Charsten HBV 21
    Deltagare

GRATTIS Frank, du har gjort bort den värsta bussdagen på året, jag tycker inte om att åka på besiktning även om jag vet att allt är OK, jag har liksom Peo bes. lite längre fram i Maj och ni som har kört MB vet att man behöver några mil innan bromsarna tar som dom skall efter att ha stått över vintern, det brukar vingla både hit och dit från början……….det är en svaghet med MB.

//Charsten

Frank HBV61
    Deltagare

Tack ska ni ha – det känns mycket lättare nu, samtidigt att man vet att säkerheten finns….
    :yes

Men Charsten – vad är det nu? Du vågar att erkänna offentligt att det finns en svaghet hos MB ?????? <!–emo&:?–>:? Hmmmm – konstigt……. är du sjuk, kanske??
    Men – för uppriktighetens skull – vi körde bakaxeln i ca 10 min på bromstestrullarna innan bromsarna kom under gränsvärden. mad.gif Det känns på dem att bussen har stått hela vintern :wacko:

Jo Ewa, mycket att fira – bara 5 dagar kvar så rullar den nyskodda o nybesiktigade gamlingen (bussen alltså, inte jag!!) norrut, samt ägaren förståss, o den gamla dansken är med oxå….. Mmmhhmm ! När kommer du/ni – fredag eller lördag? Åker du/ni med nån, eller tar du Forden?

vi ses snart, hadesåbra så länge allihopa!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.