Hem Forum HBV Medlem Presentation Ett sent tack

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Ursäkta att detta tog lite tid.
    Först ett jättetack till er alla som välkomnar oss. Ni verkar vara en hyvens samling människor.

Jag ser fram emot att träffa er alla.

Jag, Jeppe 46, driver Umeå Offset-Tryckeri och min sambo Britt-Inger 47, jobbar med förståndshandikappade.
    Våra barn Victor 13, Mimi 12, och Niclas 10, stökar till i huset.

Vi har farit runt i Sverige i ett antal år med en MB 508 med släp. Nu har vi tröttnat att ligga på varandra (jaa, inte jag och gumman förstås) så vi har köpt en större buss.

En Kiitokori bokbuss byggd på en -84 Scania 112, omkring -92 byggdes den om till utställningsbuss och rutor, eluttag, inverter, laddare, elverk, kök, sittgrupp mm. monterades.
    Den har gått 20.000 mil så jag tycker det är en ganska bra grund att börja med.

Jag håller just nu på att bygga för lastning av dragsterna och så blir det sängar på dom. Jag intalar mig själv att DEN SKA RULLA TILL SOMMAREN.

Charsten & Anki: Min VW dragster gör 1/4 milen på 10.0 @ 210 och barnens Juniordragster 200 m. på 11.2 @ 96. Jag känner bröderna Kjellin. Jag har också kört i Hudik med det var -78 och -79, det måste nog ha varit ungefär då som du också körde.

Eva & Lennart: Hössjö !!, om jag får höra var ni bor så kommer jag på skotern.

Vi kommer att dyka upp på minst någon träff i sommar så jag får bjuda på öl.

Jag säger som min idol: mmmmmmm. Beer

Hare bra.

Lennart HBV89
    Deltagare

Hej Britt-Inger och Jeppe! :yes
    Vi får be om ursäkt att vi har uttryckt oss lite otydligt. Det är nämligen så att vi bor i Åsele, men jag (Lennart) är född i Hössjö samt bott i Yttersjö från 1965 till 1987 då min yngsta son Joakim övertog huset. Trots det är ni ändå hjärtigt välkommen till Åsele ( på skoter) fast det går nog bättre med bil eller buss. :kaffe
    Vi åker ofta förbi Överboda när vi åker till Yttersjö eller stan.

Mvh Eva & Lennart :vink

Jeppe HBV96
    Deltagare

Eva & Lennart: Ni är hjärtligt välkomna förbi även om ni nu inte bor i Hössjö.
    Om ni kommer från Vännäsby så kör ni upp för backen i Överboda och mitt för affär´n tar ni vänster sen 350 meter in, första huset på vänster sida. Ni ser bussen på gården.
    Kom gärna förbi.

Vi kanske far till Åselemarknad i sommar då tittar vi förbi.

Ha en bra dag.

Torleif HBV87
    Deltagare

Ännu en gång Hjärtligt välkomna Jeppe med familj! :party6

Eftersom vi också bor i Åsele så hälsar vi er speciellt välkomna hit på Åsele Marknad – alltid tredje helgen i juli. :tummarupp

Eva-Lena & Torleif

Jeppe HBV96
    Deltagare

Tack än en gång alla trevliga själar.

Vi ses säkert i sommar.

Jeppe

Peo HBV 2
    Deltagare

Totalmiss!!!! <!–emo&:(–>:( Ursäkta den sena välkomsthälsningen :beer Det är mycke nu!!! :yes Skål och välkomna!!!!

Charsten HBV 21
    Deltagare

Charsten & Anki: Min VW dragster gör 1/4 milen på 10.0 @ 210 och barnens Juniordragster 200 m. på 11.2 @ 96. Jag känner bröderna Kjellin. Jag har också kört i Hudik med det var -78 och -79, det måste nog ha varit ungefär då som du också körde.

Jag har en hel del bilder från tävlingarna så vi får väl bläddra i albumen någon gång och se om vi var där samtidigt och körde.

//Charsten

Jeppe HBV96
    Deltagare

Det ser jag verkligen fram emot :beer

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.