Nu har vi kört första svängen för i år, det blev en tur upp till Mosjön fram o tillbaka bara för att kolla att allt funkar och hon går som en dröm våran Hjulia……nu skall hon påskpyntas och få ny matta i gången innan vi åker till Sälen på onsdag för att fira påsk med goa vänner……några som redan är på plats och några som kommer på torsdag.
Kjør forsiktig da Charsten Husk at Hjulia er litt stiv i leddene etter vinteren Håper dere får en fin påske i Salen. Her er det snø på fjellet denne morgenen, og 5’+ varmt/kaldt. kommer utover dagen, så da blir det bra. Hilsen Wenche + Reidar
Vart håller ni hus Raidar? Jag har försökt att nå dig på telefonen en längre tid. Sist jag hörde ifrån dig var under blåsten i Jönköping. Jag kan också tala om att isen ligger på sjön i Sälen så kastspöfiske är uteslutet. Annars så är vädret toppen och skidorna uppeldade. Hälsning från HBV 1 & HBV 27
God Påske alle HBV’ere Har du prøvd vårt spanske nr da Tommy? Vi er selvsagt på påsketur i Spania,men håper at turen går nordover i løpet av 14dager Da snakkes vi Wenche + Reidar hilser
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.