Hem › Forum › HBV Medlem › Bara inom HBV › Forumbesök
- Detta ämne har 8 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 5 månader sedan av
Tommy Karlsson.
-
FörfattareInlägg
-
24-03-2020 kl. 22:47 #3368
RICKARD/ULLRICK HBV74
DeltagareHej alla medlemmar!
Hoppas att ni alla har det så bra ni kan i dessa lite udda pandemi-tider, det är väl en stor omställning för många av oss på olika sätt.
Liksom för icke medlemmar.Jag har själv hängt lite mer på forumet på sistone än jag gjort på ett tag och har lagt märke till att det är typ tre gånger eller mer så många besökare som varit inne när jag är här än det varit de senaste åren.
Jag tycker det är jättekul eftersom jag tycker forumet har ett jättevärde som kunskapsbas och jag tror att det kan öka intresset för husbussar och den gemenskap som åtminstone jag känner med våra medlemmar, detta trots att jag pga. anledning under en följd av år haft ringa möjlighet att delta i träffar fysiskt så har jag med intresse följt trådarna i forumet.Jag tror att det skulle stimulera potentiella medlemmar ännu mer att söka sig till vår hobby om det dök upp lite fler nya inlägg när dom hoppar in och tittar…
Kan vi inte hjälpas åt att skriva lite mer på de öppna sidorna istället för på FB (som jag själv inte har) för att locka fler till klubben och ge oss alla gamla och nya medlemmar möjlighet att lära känna nya intressanta, udda och roliga människor?Det finns så mycket kreativa och fyndiga människor i den här klubben så vi borde kunna producera en hel del som kan uppskattas av läsarna!
Hare´!
Richard25-03-2020 kl. 06:40 #20279
Tommy KarlssonDeltagareHåller med dig till fullo Richard
Jag har också försökt på sista tiden att aktivera flera att utnyttja forumet mera. Och vi har en plan att förbättra det ännu mera. Men som alla vet så sköts ju allt på ideell basis och allt skall ske på sin egen fritid. Tom HBV 168 som nu ansvarar för forumet har lovat att uppdatera lite funktioner som vi har kommit överens om. Hittills så har han utökat bildstorleken så det är lättare att få med bilder. Det som står på tur är att omändra lite i dom låsta sidorna. så att vist material blir mera synligt även för endast gäster. Vi har börjat att förbereda en ny flik som skall vara läslig för alla som kommer in på sidan och kan läsa men inte skriva. Då kanske man blir lite mera intresserad att registrera sig och få tillgång till ännu mera.
Just nu håller vi på att rensa bort alla som ligger kvar som medlemmar och har inloggning fast dom inte är berättigade till detta nu.
Så ha tålamod. vi håller på.
Tommy HBV 125-03-2020 kl. 08:40 #20281RICKARD/ULLRICK HBV74
DeltagareJo jag har sett att det fixas lite i taget, jag tyckte det var intressant att se att när du förde över lite ifrån FB häromveckan så ökade antalet gäster direkt, jag tror att nya inlägg bums ger ökat intresse.
25-03-2020 kl. 22:57 #20284Kurre o Tina HBV 166
Deltagaretjossan hejsan
jag håller med jag med
” border=”0″ alt=”smile.gif” />tillbaka i selen igen efter en dunderförkylning.
bra ide om våra bussar å bilder
” border=”0″ alt=”smile.gif” />kurre
04-05-2020 kl. 19:25 #20325JohnyoAnnSofie HBV120
DeltagareNu väntar vi ju på att få höra alla historier från Hästviken och se alla bilder som tagits där
Ett gyllene tillfälle att bilda oss som inte deltog i år
mvh Johny
05-05-2020 kl. 05:32 #20327
Tommy KarlssonDeltagareJag har lagt ut lite bilder under träffgalleri på hemsidan så vill ni se så får ni gå dit. Eftersom det ännu är lösenords skyddat så lägger jag även ut lite bilder på andra sidor så att även icke inloggade HBV medlemmar ser detta och förhoppningsvis engagerar sig i att få sig en inloggning till forumet.
Men ett litet smak prov skall ni få här.05-05-2020 kl. 07:40 #20329Börje HBV216
DeltagareTack för bilderna Tommy och hjärtliga gratulationer i efterskott till dig och Maggan på er jubileumsdag. Imponerande många år!
Vi ses
Börje
05-05-2020 kl. 15:41 #20332JohnyoAnnSofie HBV120
DeltagareTackar tackar finns det fler bilder så ös på bara
Mvh Johny05-05-2020 kl. 20:22 #20333
Tommy KarlssonDeltagare -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.