Hem Forum HBV Medlem Bara inom HBV Foto

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    *Familjen Björn
    Deltagare

Jag ser att så många har så fina bilder till vänster om sina inlägg, hur gör jag för att få ett sånt? Jag har en bild inlagd på min kontrollpanel, men där gör den ju ingen nytta om den inte tar sig vidare…. :cry: Finns det nån som vill hjälpa mig? :unsure:??:” border=”0″ alt=”unsure.gif” />

Tor HBV 161
    Deltagare

Hallo.
    Gå inn på “min kontrollpanel” øverst på siden. Videre inn på personlig profil og videre til “endra avatarinnstilling”. Der kan du laste inn et personlig bilde eller velge et ferdig.
    Håper dette var til hjelp.
    Tor

*Familjen Björn
    Deltagare

Tack Tor! Nu vet jag hur jag ska göra! :vink
    Nu märkte jag även att bilden på bussen var på 67,7 kb och det gick bara att ladda upp 20 kb. (Är inte det väldigt lite?) Jaja, jag får väl hitta nån annan bild. Tänkte även ordna till en hemsida där vi ska lägga in bilder på renoveringen av husbussen, så ni får följa med projektet…om ni vill… :blomma:
    Men tack igen Tor och ha en pen dag! :sol

Svea HBV77
    Deltagare

Hej på er.
    Du kan ju själv ändra storleken på din bild. Om du öppnar den i ett bildvisningsprogram så kan du säkert ändra på storleken på bilden och samtidigt döper du om den så att orginalet finns kvar :thumbup:

//Sussie

Ewa HBV11
    Deltagare

Storleken på bilden ska vara 80×80 pixlar så när du ändrat storleken så blir den bara ett par kb stor.
    Maila den till mig om du inte vet hur du ska göra så fixar jag det.

Hej hopp

*Familjen Björn
    Deltagare

CITAT(Ewa HBV11 @ 27 Sep 2008, 06:19 ) [snapback]9784[/snapback]

Storleken på bilden ska vara 80×80 pixlar så när du ändrat storleken så blir den bara ett par kb stor.
    Maila den till mig om du inte vet hur du ska göra så fixar jag det.

Hej hopp

Hej Ewa!
    Det var bussbilden på HBV193, den gröna f.d Gotländska Scanian. Kanske du redan har den sen förra gången jag mailade i den? Annars skickar jag den givetvis igen till dig, jag känner att det är nog bäst att få hjälp av proffs som du. :anbetung Ha de bra! :vink Boel.

Svea HBV77
    Deltagare

Jaha, är det ni som har Mackens gamla buss? Va, kul. :thumbup:
    Macken kommer till träffen i Alsta, hoppas vi.

//Sussie

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.