Hem Forum HBV Medlem Foton Fototest

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare

Hej!

Testar att lägga in en bild på våran Amaila som genomgår en uppfräschning inför 2006. Min dotter fick tyvärr rätt när hon sa “Haha den blir aldrig klar till midsommar (2004).

Med vänliga hälsningar

Stefan Färlind, HBV 78

Peo HBV 2
    Deltagare

Gick ju skitbra!! <!–emo&:P–>:P Förstår att den inte blir klar :wacko: den syns ju inte ens :yes

Torleif HBV87
    Deltagare

Nu ska du inte vara elak PO. :suck1
    Det är väl bara det gamla problemet att man inte kan förhandsgranska när man lägger in en bild.
    <!–emo&:P–>:P

Torleif

husbussens
    Deltagare

Ja fy dig PeO :arg

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jaha…….så det är för att man inte kan förhandsgranska bilden inte syns :devil

:lipa Alla är på bettet ikväll verkar det som……..hehe!

*Tommi
    Deltagare

Jag struntar i vem som bet vem.

Hjälp killen och lägga in bilden.
    Börja med att öppna Colahållaren på datorn lägg biden på tallriken och skjut in Colahållaren. Starta Faxen och skicka över bilden. Vi lägger ut bilden när texten är rätt <!–emo&:?–>:? . Fungerar inte det kör antivirusprogrammet f-disk och ta bort alla onödiga partioner. :drink1 . Har du fortfarande problem så kan du faxa över en hundring (OBS !! faxa båda sidorna) till Mr. Uno (Tommy HBV1) så skall han digitalisera bussen åt dig. Tyvärr blev det messt nollor sist men ettorna syns bra <!–emo&:?–>:?

:type :smocka

Lycka till

Charsten HBV 21
    Deltagare

……..Va?? <!–emo&:?–>:?

husbussens
    Deltagare

Här Kommer dom.
    1111111111111111111111111111111

Peo HBV 2
    Deltagare

Fy fan en sån buss vill jag också ha!!! <!–emo&:D–>:D Fast det verkar vara mest ståplatser :wacko:

husbussens
    Deltagare

Hej Stefan.
    Får du inte in bilden? Vi vill se den
    Om du går till frågelådan och tittar under bilder så har Ewa skrivit hur man gör.
    Bilderna måste vara under 100kb men det räcker gott om dom är 30-50kb.
    Det är ju många som har vanliga modem och då går det trööökt med stora bilder.
    Lika så som det skrivits man kan inte förhandsgranska inlägget med bild. vill man ändra så får man ta tillbaka inlägget med Edit knappen och redigera om man måste. men här i detta forum kan man stava och klampa omkring som man vill utan att någon ska behöva censureras bort Bara vi är snälla mot varandra. :puss

Men gå till frågelådan och kolla och vill du ha svar på något så fråga där. :type Det fins fullt av ljushuven i omgivningen.
    Lycka till
    Tommy HBV 1

Tjabba!

Efter 2 Doughertýs och förminskning av bilden gör jag ett nytt försök.

Stefan, HBV 78

Tar en till Doughertýs….

Peo HBV 2
    Deltagare

Fan va lite prit kan åstadkomma :beer

Peo!

Har du kollat in taket?
    Sprutat balkarna med kondensskyddsmassa, limmat ett lager betongtäckmatta, popnitat plywoodremsor som jag sedan skall skruva fast bastupanelen i Al i.

Kanske skulle haft plexiglas iställett för att visa vilket rejält förarbete jag gjort.

MVH

stefan

:beer

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag har 4 lager betongtäckmatta. Eftersom balkarna är fylda med ekträ så har jag borrat och satt plastplugg för att förhindra rostgenomslag. Funkar fint

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.