Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Frakt från Strängnäs till Halmstad

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    *Conny
    Deltagare

Har införskaffat en förarstol men tydligen svårfraktad med posten, DHL osv då den är för stor. Nån som ska åka i närheten av Strängnäs och Halmstad och har möjlighet att ta med den? Ersättning enl. överenskommelse.

Kenneth HBV 273
    Deltagare

CITAT(*Conny @ 24 Aug 2014, 18:37 ) [snapback]18158[/snapback]

Har införskaffat en förarstol men tydligen svårfraktad med posten, DHL osv då den är för stor. Nån som ska åka i närheten av Strängnäs och Halmstad och har möjlighet att ta med den? Ersättning enl. överenskommelse.

:chock Men var bor du då? :hmm:

CITAT(Kenneth HBV 273 @ 25 Aug 2014, 22:31 ) [snapback]18169[/snapback]

CITAT(*Conny @ 24 Aug 2014, 18:37 ) [snapback]18158[/snapback]

:chock Men var bor du då? :hmm:

Jag har kvar min gamla förarstol, orginalstolen från 1987 med fjädring
    och armstöd ,vad säjs om 1000 kr
    :vink
    har en kompis som bor i Halmstad, han levererar kylbilar till Stockholm & ibland hämtar han hem dom….

*Conny
    Deltagare

Jag bor i Halmstad och har köpt en stol som finns i strängnäs. Behöver alltså hjälp med frakt från strängnäs till halmstad.

Kenneth HBV 273
    Deltagare

CITAT(*Conny @ 26 Aug 2014, 22:49 ) [snapback]18176[/snapback]

Jag bor i Halmstad och har köpt en stol som finns i strängnäs. Behöver alltså hjälp med frakt från strängnäs till halmstad.

OK… :chock

Bengt HBV 308
    Deltagare

CITAT(Kenneth HBV 273 @ 26 Aug 2014, 23:43 ) [snapback]18177[/snapback]

CITAT(*Conny @ 26 Aug 2014, 22:49 ) [snapback]18176[/snapback]

OK… :chock

Kollat m Bussgods?

*Conny
    Deltagare

Har varit inne på lite olika sidor på nätet och angett ungefärliga, gissade siffror och bara fått att måtten är för stora. Säljaren ska mäta den senare i veckan och sen får jag väl ringa runt och försöka få besked från fraktbolagen.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.