Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Fritiden

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Tom HBV168
    Deltagare

Vad gör du på fritiden? Har du någon fritid?

Själv tycker jag det känns som det allt för lite av den varan. För min del är det familjen som får mycket av min fritid. Blir ju en del inplanerat i kalendern när man har tre barn. Bussen tar ju en del av fritiden – skulle kunna kalla det för hobby. Camping är ju oxå en nice fritidssysselsättning, man kommer liksom bort från alla måsten och väljer själv var man vill vakna…
    Datorer var tidigare min största hobby, men nu när jag jobbat med det så många år så ser jag det mest som ett verktyg. Gillar såklart fortfarande att testa nya grejor på datorn, men rutinuppdragen känns ju mer “arbetsrelaterade”…
    Annars tycker jag om att ta dagen som den kommer, inte så kul när man har späckat schema – bättre med spontana grejor.

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

Fritid?
    Ordet hänger inte ihop med två barn, två bilar, en mc, en buss, två gräsklippare, gammalt hus, stor tomt…
    Allt är självvalt så det är ingen idé att klaga. Men ibland undrar jag om vi inte har för mycket grejor som ska pysslas om.
    “Ägandets förbannelse” kallas det visst…

Just nu håller vi på med köksrenovering, men måste pausa den några dagar eftersom bussen snart ska besiktigas.
    Här kan du se lite vad vi pysslar med i köket:

http://kitchenproject.weebly.com/

Må väl alla HBV:are.
    /Roffe

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.