Hem Forum HBV Medlem Bara inom HBV Fundering….

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare

Hej alla medlemmar, alltså ni som har möjlighet att läsa ungdomarnas eget forum…
    Är det nån som har nån ide om hur det kommer sig att det har (nyss) varit 129 visningar på det ämnet….
    Jag har själv varit inne två-tre gånger när det var nytt, men sedan kom jag att tänka på att jag “gamla gubbe” har ju faktiskt inte där att göra!
    Där ska ju våra ungdomar kunna snacka med varann IFRED för oss föräldrar och andra äldre medlemmar! (Tycker jag i alla fall)
    Det är väl jyst att visa dom det förtroendet att vi lämnar dom ifred där och inte håller järnkoll på att dom inte byter internetrecept på terroristutrustning, droger och annat kul ;)
    Dom vuxna som ev. är intresserade av sånt kan banne mig leta själva på nätet! mad.gif
    Hälsningar Richard

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag brukar vara ute på Busarnas sida men absolut inte för att kolla bombresept eller bästa inköpspris på kokain, utan bara för att hålla mig ajour med vad dom funderar över, för dom har många planer och det vore ju bra om vi var vakna för vad dom vill göra och kanske hjälpa till med ideer och lösningar på uppkommande problem. Om dom nu vill fixa en maskerad vore det ju bra om dom kunde ta sig dit också, t.ex. Rätta mig om ni tycker jag har fel <!–emo&:???:–>:unsure:

Vaddå <!–emo&:?–>:? Vågar inte era ungar prata om sånt med sina föräldrar <!–emo&:?–>:? <!–emo&;)–>;)

MarieHBV91
    Deltagare

:vink Hej! Tycker ochså att de ska få ha den för sej själva! Tror att det blir oskyldigt prat från deras sida. Tycker nog att man ska ge dem den respekten att klara av att prata fritt,om vad de vill. Och skulle de komma på nåt de vill ha gjort, så lär vi nog få reda på det ändå! Mina ungar tycker om att berätta saker för oss, sen är det ju så ,att lite hemligheter MÅSTE ungar få ha för oss föräldrar! För det hade väl vi?? ………………………..Nu tycker jag faktiskt att ni föräldrar med ungar ,ska knuffa på lite,så att de ochså går in o snackar här!! Det är ju bara vår flicka o Sveas.? Lite dåligt tycker jag! Som förälder får man knuffa på lite,det fick jag göra.Men tror ändå att hon tycker det är kul nu. Fast det finns inte så mkt tid till dator nu ,när skolan kört igång. Kanske en chatt, vore kul för dem? Kom igen nu!! Det måste väl finnas fler tjejer o killar i bussarna??? :kram :type :mail

Peo HBV 2
    Deltagare

Ska hålla mig därifrån då Eftersom jag inte har några egna barn så ska man väl inte lägga sig i. Det där klarar ni och era barn själva. :beer

Ewa HBV11
    Deltagare

Jag kan göra Husbusarna osynlig för oss stora, om dom vill det.
    Då kan bara de som är reggade som “busar” läsa och skriva där.
    Men då kan de inte använda sina föräldrars login utan måste ha ett eget.
    :type

Jag tycker att alla föräldrar som har Husbusar ska kolla vad dom tycker…..
    Min egen buse (tänk inte SÅ Marie HBV91 :lipa ) är i den åldern så han kan snart ha egna….

husbussens
    Deltagare

Ge husbusarna egen inloggning. :type
    Varför ska vi se vad dom skriver och snackar om?
    Vi har förmycket storebrorsfasoner över oss. Vill någon förälder se så får dom väl fråga husbusen i familjen om lov.

Tommy HBV

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Jag håller med om att de inte ska vara möjligt för oss “vuxna” att läsa vad busarna skriver . Då kan de känna att det är deras eget forum på riktigt även om jag tvivlar på att de inte gör det .

Även om jag hoppas att det är många som har barna sinnet kvar <!–emo&:D–>:D :yes

MarieHBV91
    Deltagare

<!–emo&;)–>;) Tjingeling! Det här med chatt då?? Stephanie blev eld o lågor när jag nämnde det:Ärdet genomförbart?? :kram

MarieHBV91
    Deltagare

:huh: Förresten Richard, vadå inte tänk SÅ ?? Vad tänker jag?? *L* :puss

KENT HBV91
    Deltagare

:vink Håller med er andra,låt ungdomarna ha sin sida för sej själva.Det var min tanke från början,men det är bra om någon kan gå in och styra upp så att det inte spårar ut.Tex Ewa som är kunnig på den här delen,men det skall inte vara en belastning för det.Utan vi själva hjälper också till så skall det säkert gå bra. Ha de.

Svea HBV77
    Deltagare

Nej men nu tror jag att diskussionen går lite för långt.
    Det är väl klart, tycker jag, att vem som helst som är medlem ska kunna läsa det som finns på forumet. Vill ungdomarna vara mer privat så finns det så många andra varianter till det, tex. msn, sms, lunar o.s.v. Det här forumet är ju bara en liten länk till kontakt dem emellan. Inte behöver vi krångla till det.

//Sussie

Maggan HBV1
    Deltagare

Fråga Ungdomarna hur dom vill ha det !
    Tommy HBV 1
    aj då jag skrev på Maggans dator

KENT HBV91
    Deltagare

Jag håller med Tommy,det är meningen att dom skall få vara för sej själva tycker jag.Vill jag läsa vad dom skriver, kan jag ju alltid stå bakom och läsa när mina ungdomar är inne på sidan.Men som sagt,vi skall även fråga ungarna vad dom tycker.Det är trots allt deras sida.Ha de.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.