Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Gästboksinlägg

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    husbussens
    Deltagare

Nja det var inte menat som något negativt, att Mercedes skulle vara dåligt Utan tanken var att det fins ju mera delar till dom i Tyskland än vad det fins här, För även en MB går ju sönder någon gång.
    Så ett tipps är anolja verktygen dom kommer förr eller senare till användning. dom kan också vara bra att ha om man behöver hjälpa någon Scania eller Volvo ägare, dom går också sönder. <!–emo&:D–>:D

Frank HBV61
    Deltagare

Hej!
    Har mailat till Oliver, och instämmer med tidigare inlägg att det vore kul med besök söderifrån – har därför oxå önskat Oliver välkommen hit till sommaren, hoppas han får råd med det. Kanske han får med sig några kompisar oxå – tysk husbussmöte i Sverige :lol: ??

Mvh Frank HBV61

Charsten HBV 21
    Deltagare

Hejohå Tommy…….f..n va kul det är då folk har humor, här törs man ju skriva ett skämt utan att det uppfattas som en krigsförklaring, som det gör på andra ställen som jag inte nämner vid namn…. :arg1

Men för att vara lite allvarlig så är det rena önskedrömmen om vi får kontakter med ex.vis Tyskland på reservdelar, jag kan om jag är ärlig komma på ett flertal grejor jag skulle behöva byta ut om det inte va så f……t dyrt.

Så jag ser fram mot att få kompisar i Tyskland bl.a

:tysk

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag håller med om att det är viktigt att knyta utlänska band, så det är klart dom skall komma till Höljes. PROST!!! :beer

Ewa HBV11
    Deltagare

Då måste vi åka på den där oktoberfestivalen eller va det heter.
    :beer :drink1 :hippie :hamster :tysk

Charsten HBV 21
    Deltagare

Vad är det för något och vart? :drink1

Ewa HBV11
    Deltagare

Det är en tradition i Tyskland.
    Historian bakom Oktoberfesten
    oktoberfest.de :tysk

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.