E har nyss kommit hem från jobbet och det blir därför lugnt. I morgon börjar vi packa det sista i Dutchy och nån gång på söndag drar vi norrut. Om hälsan, bilen o dieseln vill ska vi försöka komma oss till Kiruna!!
Lugna gatan här också, hämtade mor inklusive hennes syrgastub, käkade lite sill, morsan fick några glas vitt. Skjutsade hem en glad och nöjd dam på 83 bast igen och har lite kvalitétstid med mig själv nu när alla utom dottern sover (det lyser i hennes rum ser jag), och surfar runt och kikar lite här.. Glad midsommar på er, eller vänta, glad midsommardag menar jag! R
Jag är rejält bakis idag. Inte bara att det var midsommar som skulle firas, jag höjde också mitt glas ett antal gånger som tack till Tom HBV168 som offrade inledningen på helgen för fixa HBV:s hemsida som låg nere nästan ett dygn före midsommar.
Då får man ta lite huvudvärk efteråt. Tack igen Tom!
Jag önskar alla en god fortsättning på helgen. Börje
Hehe, Börje, jag tackar – det verkar ha varit så “vått” att till och med jag känner mig lite bakis idag fast jag inte drack en droppe starkt. Du lyckades festa för oss båda ” border=”0″ alt=”smile.gif” />
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.