Hem Forum HBV Medlem Grattis! GRATTIS TOMMY!

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Mats HBV 49
    Deltagare

:wub: Nu var man försenad igen men bättre sent än aldrig GRATTIS :drink1 :yes

husbussens
    Deltagare

Jag får än en gång tacka för alla gratulationer jag fått. :party6
    Jag kan också meddela att jag fick två nya bussar i present. :yes
    En gammal Bussing som kommer från Prag den har
    Janne och Eva Jerpdal HBV 22 förmedlat till min ägo.
    Sen var det en lite mindre buss en folkabuss turistmodell. den fick jag av min dotter så visst finns det hopp för mina avkommor. <!–emo&:)–>:)

Jag kan ju meddela för er som inte kanske vet att när jag fyllde 50 så fick jag en Amerikansk Mackbuss från 1953 som Scania Vabis hade som prototypmall för sina Capitol och Metropolbussar. Den fick jag av en skara underbara kamrater och vänner som vet var mina intressen ligger.

Jag kan också meddela att födelsedagen avlöpte i lugnets tecken, :drink1 att vi tjuvstartade redan på fredag med champagne och vildmarksbad vid stugan, åt gott och hade det trevligt i Gråmyset. Att det blev en volt baklänges på en isfläck med ev. brutna revben, det är väl sånt som man får ha med i beräkningen. :sad

Ola & Ansofie HBV 27 och Janne & Eva HBV 22 var med på kalaset. Men åldern börjar ju ta ut sin rätt så på fredag kvarta vi in redan vid 02.00 och på Lördag hade vi tränat så då blev hon nog 03.00 :party3
    Men jag väntar med spänning <!–emo&:?–>:? på mitt nya fordon som PeO skulle fixa till min 60 års dag.

Tack igen alla glada Vänner

Tommy HBV 1

Kan vi få se några bilder på de nya pärlorna i samlingen <!–emo&:?–>:? <!–emo&:)–>:)

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.