hej har blivit träffad av GRÖN LASER i ögonen och det gör j-vligt ont vänster öga blev skadat i indre ögonglob .det känns som ögat har blivit för stort och har grus i ögat det blev suddit ett tag typ ett par timmar . nu har har jag fått tillbaka synnen men det finns en retsam prick och grus i ögad svullanden har gått ner det synns inte utan på men det känns Om ni ser GRÖN LASER ståle, prick, AKTA ÖGONEN den är starkare än den röda och kan göra dej blind eller nedsatt syn .nu har jag hyfsatt tur och hoppas att det läker . om ni ser den så AMÄL det till polisen det går som grov misshandel och vapen lagen nu .. tyvär fick polisen inte tag i dom men vi vet vilket hus det komm ifrån om det händer igen .. mvh tomas hbv85
själv vart jag bländad för några månader sen ,när jag körde på vägen å kom fram till en bro, ovanpå bron stog de nå snorhyvlar å lyste med grön laser ,å de kändes när den drog förbi ögat ,helt klart
vi får hoppas dom förstår vilken skada dom kan göra
” border=”0″ alt=”sad.gif” /> tråkig att dom gjorde så och lite läskigt att det är så lätt att skada ögonen hoppas de läker snart.. just påmotorvägar när man fokuserar på vägen tänker man inte på att de ska hända sånt