Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel HALLÅ

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Svea HBV77
    Deltagare

Hallå där ute i landet.
    Var är alla någonstans när det är så lugnt här på forumet?
    Jag hade förstått om vädret varit strålande att man inte har tid och lust att sitta framför datorn men jag har minsann sett på väderkartan att solen lyser med sin frånvaro i större delen av landet.
    Vilket j…a vår och försommar vi har. Är det någon som vet när sommaren kommer :?
    Har försökt att få lite fint i trädgården men blir avbruten ideligen av regnskurar. Fast gräset det växer ändå mad.gif
    Hörrni, skriv något så man i alla fall har något att läsa.

Regntunga kramar

//Sussie

Lennart HBV89
    Deltagare

Hej!
    Jag har hittat en sol :sol bland snöflingorna. :flinga Jag håller fullständigt med dig att det är en förskräcklig vår. mad.gif Vi för vår del har fått en “liten” på äldre dar´. Hon sover nu för tillfället. Det är en “Grandis” på 5 år som heter Wilma och är helt gudomlig. Är snäll och lydig och följer oss hack ihäl. Älskar att åka bil och nu när vi har tagit in bussen i registret skall det bli roligt att se om hon tycker om att åka buss. Ni får träffa henne till midsommar. :dansa1
    Gör som jag, ta på dig långkalsonger och ylletröja.
    Vi ses till midsommar!

Mvh Eva :vink
    PS: Just nu regnar det som :devil DS.

Peo HBV 2
    Deltagare

Det ända glädjande just nu är att Campingbus Vest i Norge har lagt ut vår Misommarträff på deras hemsida! Skall bli spännande att se om det kommer några!
    :party3
    Norske campingbusser innviteres til
    midtsommerfest.

Fra Peo Svensson ( ) Jeg heter Peo och år medlem i Husbussensvenner. Jag skall ha en tråff i Ørnskøldsvik till midsommer och undrar om det finns intresse av någa av er att vara med. Send mej i så fall en mail. Det vore trevligt om det kom lite folk från vårt Våstliga grannland. Men jag må ha foranmelling så jag vet hur mye parking det trenger. Ursåka min dålie norsk;- Hilsen Peo

Midsommar i Arnäsvall
    22-25 juni 2006

Hallåå själv…. :vink
    Har haft en “halvjävlig vecka” flera månader nu därför har inte jag vart så meddelsam här…
    Hoppas det slutar skvala nu för på lördag ska jag i alla fall ta lite ledigt och fara med suggan till veteranmarknaden på bergsåkers travbana utanför sundsvall. <!–emo&:)–>:)
    Om inte det där :devil :devil regnandet håller på för då är det inte kul att försöka fynda och mångla veterangrejor….

Peo HBV 2
    Deltagare

Kom hit och röj parkering istället!! <!–emo&:P–>:P Det blir billigare och roligare samt att du gör lite nytta också :lol: :tummarupp

VADDÅ BILLIGARE <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? Jag ska ju kränga en massa veterangrejor på marknaden och tjäna storkovan…. <!–emo&;)–>;) Nåja, inte handla för mycket och försöka bli av med div. överskott… :wacko:

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

QUOTE (Svea HBV77 @ 31 May 2006, 09:17 )
    Hallå där ute i landet.
    Var är alla någonstans när det är så lugnt här på forumet?
    Jag hade förstått om vädret varit strålande att man inte har tid och lust att sitta framför datorn men jag har minsann sett på väderkartan att solen lyser med sin frånvaro i större delen av landet.
    Vilket j…a vår och försommar vi har. Är det någon som vet när sommaren kommer <!–emo&:?–>:?
    Har försökt att få lite fint i trädgården men blir avbruten ideligen av regnskurar. Fast gräset det växer ändå mad.gif
    Hörrni, skriv något så man i alla fall har något att läsa.

Regntunga kramar

//Sussie

Kunde inte låta bli att “bumpa” denna tråd, (som det heter när man plockar upp ett gammalt inlägg och gör det aktuellt igen)

Nu har det gått en och en halv månad sedan Sussie skrev detta och nu kan vi väl inte klaga på vädret?

Försökte jobba lite med bussen idag men det är så himla varmt så det går inte. Ska göra lite förvaringsutrymmen under bussen där man kan stuva lite prylar. Idag är det bara luft där, bakom aluminiumkarossen.

Du undrade också var alla håller hus, ja själv sitter jag i garaget med min bärbara och tar en cigg, en öl och en liten virre. Eva sitter inne och kollar på någon film men det är så varmt i huset så jag trivs bättre här, bland mina verktyg.

Det enda orosmomentet nu är att vädret slår om innan semestern börjar så att vi kommer tillbaka i ett tillstånd som liknar det Sussie beskrev den 31 maj…

Men, man ska vara positiv, nu kommer det att bli så här resten av livet. Sol och 21+ på kvällarna. tack.

/Roffe

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.