Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Har ni läst i gästboken?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Har ni inte gjort det på någon dag så gör och ni får ett gott garv :finger

husbussens
    Deltagare

Jag har läst det och tyckte det var toppen. :thumbup:
    Den tjejen är ju en klippa både som skribent och personlighet. Jag kunde inte låta bli att svara med ett inlägg. För tänk vad rätt hon har. Det inlägget skulle ju bara flyttas in i forumet och ge henne en hedersplats under ungdomarnas motstånd till husbussen. :finger
    Tommy HBV 1

intendit
    Medlem

Hahahahahahahaa, så jäkla roligt… :lol:

crille HBV 95
    Deltagare

ha ha bra författat dock skulle hon aldrig få med sig mina flickor i sin klubb 13 och 17 år och dom *ÄLSKAR vår buss och detta är vår 4e vi har haft både båtar och husvagnar och alla är sålda på busslivet med alla äventyr så jag tror det är ganska olika även för de yngre men det klart det krävs internet på bussen playstation solterass på taket osv osv bygger vi bussarna moderna och åker till sjysta platser så lovar jag att dom blir omtyckta av alla i familjen.Vi åker med några väner som för övrigt snart söker medlemskap i vår förening till Kroatien en mån i sommar det blir kanon.
    Dom har köpt en cool gammal flygbuss som är helt färdig och riktigt proffsigt gjord ,

Ses snart det känns som vår i luften och då drar det i restarmen he he

Svea HBV77
    Deltagare

Jag läste och skrattade. Jag förstår precis hur hon känner det. Vi hade husvagn när jag var liten :cry: , ingen höjdare om jag säger så. Den var liten och trång så att ta med en kompis var inte att tänka på.
    Därför har vi alltid sagt till Linnea att hon gärna får ta en kompis med sig när vi far ut. Men hon gillar ju bussen. Det har jag svart på vitt, det sa hon till en reporter så det har stått i tidningen :thumbup:
    Men heja alla som har avvikande mening, stå på er.

//Sussie

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.