Efter att Midsommar nu är avklarat så går vi ju mot mörkare tider igen. Men vad jag kan känna så har värmen kommit först nu.
Vi har varit på en liten snabb tur uppe i norra Värmland och försökt fiska lite. Våran värd på platsen var Pär i Vråa. (Ni som var på årsmötet vet att det var våran musiker där)
Pär och hans kompis visade vart fiskarna fans. Men dom drog upp dom själva. Erik MHC 31 och jag fick vackert se på när dom drog fisk efter fisk.Men snälla och givmilda som dom är uppe i Värmland så fick vi Harren. Efter en gemensam harrmåltid på kvällen så njöt alla i det vackra och myggfria vädret Jag kan intyga att den var god. Sommaren har ju bara börjat och nästa tripp med bussen är planerad till Åmåls bluesen festival den 10-12/7 Har ni möjlighet att åka så vill jag rekommendera detta.
Det finns en kanonbra ställplats nere vid hamnen tror det kostar 100: – natt. Tung gung på hela Åmål hela helgen Det finns både bluesbåt och blues tåg att åka. Sänder med lite bilder från fisket i Sysslebäck. Ha det bra HBV 1 Tommy
Tyvärr så fixar jag inte att få in bilderna. Kanske nästa gång.