Hej En liten presentation om oss själva Pelle Bonell född –65 och driver sedan 5 år tillbaka ett HVB-hem i Roslagen, Tidigare har jag varit lastbilschaufför i 20 år och kört i hela Europa. Det stora intresset för mej förutom mitt företag, bussen och familjen så sysslar jag med hillclimb med MC se vårat teams hemsida http://www.teamhangover.se . Min fru: Gittan Bonell född –56 jobbar som sekreterare på ett statligt företag i Stockholm Och hjälper givetvis mej med mitt företag ibland. Vi har en Jack Russell hund som heter Ådi som är 5 år som är med mej dygnet runt. Tillsammans har vi 5 barn från åldern 21 till 28 men alla är utflugna och har egen familj idag..
Vår adress Sveagatan 16 A 761 44 Norrtälje 0176-229356 0739-128101
Bussen som jag köpte i februari har regnr: LWD 483 och är en VOLVO B10M65 –83:a Totalvikt 13820 kg, längd 1285 Halva bussen är husinredd men den bakre delen var specialgjord för rallybilar men vi håller just nu på att bygga om den för vi ska ha in 6 st specialmotorcyklar + packning för 7 man. Vi i teamet kommer att tornera runt i Sverige, Norge, Estland och även köra VM i Frankrike i sommar, mellan tävlingarna och vår och höst använder jag, min fru och Ådi bussen.