Hej på er alla vänner. Här sitter vi och vet inte hur och vad vi ska skriva. Men det får bli som det blir. Vi bor i jämtland och bor i villa och har tre barn som heter Angelica (97) Anna (01) och Amanda (03) . Våran buss är en Säffle Volvo B58-60 som är ett rullande renoveringsobjekt som om allt går bra kan bli riktigt trevlig. Mats jobbar som taxi chaufför och lite annat kul. Monica jobbar som verkstadsmekaniker och har eget bageri (bakar glutenfritt mjukt tunnbröd) Vi ska försöka att åka till södra sverige minst en gång varje år och hoppas då träffa er alla .
Hej på er däruppe! Kul att ni fick till några rader, det är mer än vad jag har gjort.. fy mej. Säffle bussen får mig att tänka på en grej som hände när jag gick min busskurs. Jag hade en fin buss som det stod Säffle på där fram. Söndagarna ägnades åt landsvägskörning om ca 30-40 mil. Och en söndag hade Kapten fått för sig att vi skulle åka och bada i Bråviken. På vägen dit skulle vi då få träna oss på att köra på och av bilfärjor. På hemresan körde jag på vår buss först så den stod längst fram. När färjan lade ut så går ju en del folk ur sina bilar och står där i blåsten. En familj kom fram och stod och tittade på vår buss och så sa mamman till barnen -Har ni sett dom kommer ända från Säffle. <!–emo&–>
Glutenfritt tunnbröd! Det låter intressant. Är det något man kan köpa här i Stockholm kanske? Har en svåger som är glutenallergiker och mina försök att baka har inte alltid blivit så lyckade. Eller vad sägs om sockerkakan som blev så hård att den skulle kunna användas som mordvapen? <!–emo&–> Men jag kan göra annat gott.