Hem › Forum › HBV Medlem › Presentation › HBV 93
- Detta ämne har 7 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
Svea HBV77.
-
FörfattareInlägg
-
19-01-2006 kl. 18:24 #854
intendit
MedlemHej!

Då är det dags för en liten presentation från KG HBV93.
KG står för Karl-Gustav. Efternamnet är Johansson och jag bor i Åsele tillsammans med Gerd. Vi är båda 60+ ( Vad + betyder får ni väl försöka lista ut själva så småningom ). Tillsammans med oss bor också jämthunden Atos, 4 år, och som ni kan se på bilden bredvid är det en äkta älghund.
Jag började köra lastbil i unga år och fortsatte med det i 12 år. Efter det började jag sälja skogsmaskiner. Gerd har tidigare arbetat på Nilsson & Söner som bl.a. gjorde husvagnsinredningar. Så det kan finnas någon som kör omkring med en sådan inredning.
Vi är båda mycket intresserade av jakt och fiske och har en egen liten tjärn med inplanterad öring, röding och regnbåge.
Bussen vi kör omkring med är, som ni kanske redan har sett, en Scania och vi ser verkligen fram emot kommande träffar.
Vi har ju redan tjuvstartad i och med att vi var med vid träffen i Hälla.
Hälsningar
Gerd och KG19-01-2006 kl. 18:32 #5979Torleif HBV87
DeltagareHej Gerd och KG!
Ni är mycket varmt välkomna i klubben. Eftersom vi också är Åselebor lär vi säkert träffas på många träffar, förutom när vi ses på samhället förstås.
Eva-Lena och Torleif
19-01-2006 kl. 18:41 #5980Peo HBV 2
DeltagareVälkomna i klubben skall ni vara. Min inredning kommer mycket riktigt från Nillson & söner, inköpt 1988 när det begav sig. Fast om sanningen skall fram så är den ganska desimerad numer, ersatt av egentillverkad sådan. Hoppas ni skall trivas i de galnas gäng.
19-01-2006 kl. 18:56 #5981Charsten HBV 21
DeltagareVälkommen in i klubben säger vi oxå!
Charsten & Anki! HBV21
19-01-2006 kl. 20:32 #5982Lennart HBV89
DeltagareVälkommen Gerd och KG!
Vi känner ju varandra från Båtklubben där vi har många trevliga träffar.
Det blir säkert lika trevligt i denna glada HBV- klubb.
Eva och Lennart
20-01-2006 kl. 08:46 #5985*Tommi
DeltagareJu fler desto roligare <!–emo&
–>
Ni verkar vara ett riktigt “järn” gäng uppe i Västerbotten.
Varmt välkommna skall Ni vara.
22-01-2006 kl. 23:04 #6016Ewa HBV11
DeltagareHej hopp å välkomna till galna gänget.
Ännu en hund i sällskapet så jag ser fram emot nån form av hundshow på kommande träffar.
23-01-2006 kl. 15:57 #6022Svea HBV77
DeltagareVälkomna önskar även vi.
Så synd att vi missade träffen i Hälla, men vi får ta igen det med det snaraste.
Det är ju inte så långt från Ö-vik till Åsele. Bara 15 mil, lappkast <!–emo&
–>
Hoppas ni kommer att trivas med alla bus(s)iga människor.
//Sussie o Åke
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.