Hem Forum HBV Medlem Presentation HBV 93

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Hej! :vink

Då är det dags för en liten presentation från KG HBV93. :type
    KG står för Karl-Gustav. Efternamnet är Johansson och jag bor i Åsele tillsammans med Gerd. Vi är båda 60+ ( Vad + betyder får ni väl försöka lista ut själva så småningom ). Tillsammans med oss bor också jämthunden Atos, 4 år, och som ni kan se på bilden bredvid är det en äkta älghund.
    Jag började köra lastbil i unga år och fortsatte med det i 12 år. Efter det började jag sälja skogsmaskiner. Gerd har tidigare arbetat på Nilsson & Söner som bl.a. gjorde husvagnsinredningar. Så det kan finnas någon som kör omkring med en sådan inredning.
    Vi är båda mycket intresserade av jakt och fiske och har en egen liten tjärn med inplanterad öring, röding och regnbåge.
    Bussen vi kör omkring med är, som ni kanske redan har sett, en Scania och vi ser verkligen fram emot kommande träffar.
    Vi har ju redan tjuvstartad i och med att vi var med vid träffen i Hälla. :beer

Hälsningar
    Gerd och KG

Torleif HBV87
    Deltagare

Hej Gerd och KG! :drink1

Ni är mycket varmt välkomna i klubben. Eftersom vi också är Åselebor lär vi säkert träffas på många träffar, förutom när vi ses på samhället förstås. :yes

Eva-Lena och Torleif

Peo HBV 2
    Deltagare

Välkomna i klubben skall ni vara. Min inredning kommer mycket riktigt från Nillson & söner, inköpt 1988 när det begav sig. Fast om sanningen skall fram så är den ganska desimerad numer, ersatt av egentillverkad sådan. Hoppas ni skall trivas i de galnas gäng.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Välkommen in i klubben säger vi oxå! :beer

Charsten & Anki! HBV21 :drink1

Lennart HBV89
    Deltagare

Välkommen Gerd och KG! :party6
    Vi känner ju varandra från Båtklubben där vi har många trevliga träffar. :beer
    Det blir säkert lika trevligt i denna glada HBV- klubb. :yes

Eva och Lennart

*Tommi
    Deltagare

Ju fler desto roligare <!–emo&:)–>:)

Ni verkar vara ett riktigt “järn” gäng uppe i Västerbotten.

Varmt välkommna skall Ni vara.

Ewa HBV11
    Deltagare

Hej hopp å välkomna till galna gänget.
    Ännu en hund i sällskapet så jag ser fram emot nån form av hundshow på kommande träffar.

:dansa1

Svea HBV77
    Deltagare

Välkomna önskar även vi.
    Så synd att vi missade träffen i Hälla, men vi får ta igen det med det snaraste.
    Det är ju inte så långt från Ö-vik till Åsele. Bara 15 mil, lappkast <!–emo&:D–>:D

Hoppas ni kommer att trivas med alla bus(s)iga människor.

//Sussie o Åke

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.