Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Hej Tommy,

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

Hej, Tommy,

hoppas det blir någon form av nyårsträff. :party6 :beer :lipa :drink Har iaf garderat mig och tagit ledigt från jobbet i 4 dagar. Är det forfarande aktuellt med Bengtsfors eller Ed eller var det nu var….. :?
    Mvh
    Frank

husbussens
    Deltagare

Ja vi håller på att undersöka om det fins några rum kvar.
    Samt om det fins möjlighet att övernatta i bussen och om det fins tillgång till el.

Vi ska ta tag i den biten i morron, och återkommer då med mera info här.
    Du / ni som är intreserade av att fira nyår gemensamt kan kolla in på http://www.muhlbocks.com
    Dom priser vi fått är för nyårdel i dubbelrum drink 3 rätters middag dans samt fyrverkeri,
    Kostnad för detta 995:- / person om man vill ha en övernattning till så tillkommer 315:-/ preson, jag tror att detbara ingick frukost då.

Det ska vara ett toppenställe efter vad vi hört, det brukar vara mycket norskar dör så risken kan vara att det är fullbokat, När vi ringde dit så var det en norrman som vi prata med och han var svår att förstå,
    Slå gärna en signal och kolla läget själv, <!–emo&:D–>:D

husbussens
    Deltagare

Rättelse till tidigare inlägg

Nu menar jag inte att Norskarna dör det ska vara där istället
    Det är inte så lätt att hitta rätt tangent alla gånger och stavningen den ska vi inte bara prata på

Ewa HBV11
    Deltagare

:norsk :norsk :norsk

Tommy, om du te x skriver något fel kan du klicka på edit så kan du ändra i inlägget.
    Smart va?

*George
    Deltagare

Var inne på Mühlbocks hemsida och kollade och Du har nog rätt Tommy, ägarna är från Norge. Verkar vara ett ställe som måste besökas vid tillfälle – kul idé med egen sandstrand inomhus! Kan själv inte närvara över nyår – så jag emotser en rapport efter nyår vad ni tyckte. Kan det vara ett ställe och förlägga en konferens på?

hejs/GB

husbussens
    Deltagare

Det kommer en information under träffar. Ewa jobbar med det, Tyvärr så var det strul med Ewas mail igår så anonsen gick inte fram till henne, :party6

Ewa HBV11
    Deltagare

Men nu är den ute på hemsidan

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.