Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Hockey
- Detta ämne har 7 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av
Carl-Albin HBV72.
-
FörfattareInlägg
-
01-04-2006 kl. 17:05 #952
*GeorgeDeltagareNu börjar det bli lite kul på den hala arenan!
Linköping piskar upp Frölunda och Färjestad har vaknat och kör skiten ur HV.
Slutspelet FBK piskar Linköping med 2- 1 i avgörande match.
Någon som har åsikter???
hejs/GB
01-04-2006 kl. 19:40 #6735
*TommiDeltagareHur f-n har de tid??
Men det är visst bra betalt, jaga en klack över isen. Det tycker jag vi skall premiera “vad kan killen e’ han duktig på något hantverk? nä men han kan jaga klack över isen” samma visa med sparka boll. Hur i all värden kan man “hälla” dessa summor över en kille för att han e’ duktig och sparka boll? <!–emo&
–>
Det här inlägget borde ta fyr eller vad tror du George
01-04-2006 kl. 20:56 #6736
husbussensDeltagareJag tror inte det tar fyr
I den här samlingen så tror jag intresset för sport är lågt.
Det skulle vara kul att veta föresten.
För min del är det lika med 0 men man vil ju kjäffta med dom som gillar det. men dom kanske är lika dumma som mig och vill kjäfta med mig.
Tommy HBV 102-04-2006 kl. 06:40 #6737
Peeter HBV63DeltagareIntresset för sport ligger på topp om man håller listan upp o ner ….. <!–emo&
–>
Bryr mej inte mycket om det, kan titta lite om det är rally
// Peeter HBV63:an
02-04-2006 kl. 08:11 #6738
intenditMedlemMmm, håller med föregående <!–emo&
–>
Såvida det inte handla om motor sport , då blir det intressant
HK
02-04-2006 kl. 09:07 #6740
*TommiDeltagareNu har jag fått ytterligare en förklaring varför jag gillar det här gänget.
I dag snöade det hos oss föresten
snart måst vi ut och leka “hitta bussen leken”. Har ett par “små” saker jag tänkte fixa innan turen till Skattkärr. 02-04-2006 kl. 19:44 #6750
Torleif HBV87DeltagareNej, jag är nog inte heller vidare engagerad av hockey-slutspelet. Speciellt inte nu när MoDo är borta.
Golf ligger bättre till då. Man kan ju både titta på och själv ge sig ut och vända några torvor. Visserligen inte lika elegant som proffsen, men dikena i gräsmattan blir i alla fall både längre och djupare.
Torleif
02-04-2006 kl. 21:36 #6753
Carl-Albin HBV72DeltagareI den här familjen är det nog katten som intresserar sig för sporten vi andra bara somnar vid sportsändningarnarna i tvn. Själv före drar jag att plöja med häst eller traktor istället för att försöka vända tiltorna med så små verktyg . Som man gör i primitivt jordbruk . Det är ju länge sedan man fick fram odern <!–emo&
–>
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.