Hej!
Vi är en familj på 4 personer från vackra Hälsingland och fina Iggesund.
Vi bor i ett hus med gångavstånd till havet, men trots havet inpå knutarna så valde vi den torra aktiviteten – BUSS.
Jag Lisse är 37 år och jobbar på ett kommunalt arbete med psykisk funktionshindrade personer. Vi driver ett sk. arbetshus för dessa. En av mina uppgifter är att hjälpa till med secondhanden. På fritiden har alltid familjen kommit först, men även bussen har en prio. Annars lallar jag på som alla andra mammor i vårt avlånga land.
Leif är 41 år och jobbar på ett företag som heter Iggesunds Maskin som gör transportörer till bla. stena metall. Men han har även ett till jobb och det är som deltidsbrandman i Iggesund. På fritiden gör han olika saker till huset (när ekonomin tillåter). Det senaste projektet är en stor careport för 2 bilar.
Sonen Krister är född -89.
Dottern Cecilia är född -90.
Båda barnen har följt med på semester i alla år utan stora protester. Nu vill de inte med på alla äventyr, men det har vi räknat med, även om det kommer att bli tomt.
Vi är en familj som tycker om att träffa nya människor i alla åldrar. Har ni vägarna förbi Iggesund å funderar på att campa. Stanna till vid Ankarmons camping. Trevlig camping med sjön nedanför. Ni svänger in vid Preem fortsätt förbi och kör gatan ut. Nu är du framme vi campingen.
Slå gärna en signal till oss, då kan vi komma å hälsa på.
Mvh
Lisse 073-5038890
Leif 073-5038892