Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Istället för Gästbok
- Detta ämne har 10 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 4 månader sedan av
Torgny J HBV 66.
-
FörfattareInlägg
-
27-03-2006 kl. 11:26 #944
Peo HBV 2
DeltagareNu kan vi fortsätta babbla där så ser det snyggare ut i gästboken.
Curre! Hur går det själv med lindansen?
Föredrar Sonja Cowboys eller vikingar
Eller ska det bli en ny kläduppsättning
27-03-2006 kl. 12:48 #6668husbussens
DeltagareBRA komentar Peo.
Det ska vara ordning och reda.
Det är lättare att hitta och ser trevligare ut om varge tråd har sin inriktning.27-03-2006 kl. 14:14 #6671intendit
MedlemvA BRA det här är mycket bättre det kändes inte riktigt att skriva i Gästboken den är ju till för gäster.Jo då jag skall ta upp den tråden oxå och ta med mig Sonia,det har varit lite turbulens nu sedan kärleken klev in här på farmen jag var inte förberäd på en sådan omvälvning i mitt liv jag umgicks med andra mörka tankar men som tur är dom bortblåsta och livet leker en en gång helt fantastiskt.Här är det bara att välja kläder efter omständighet det fins alla möjliga klädnader fårahede cabojsare viking med eller utan skägg det är bara att välja livet är som en teater
Curre 27-03-2006 kl. 14:20 #6672Peo HBV 2
DeltagareJa du Curre Du har det bra du
Gå och jollra som du vill och dessutom nykär
När ska du bli vuxen!!
28-03-2006 kl. 15:15 #6695intendit
Medlem
Aldrig livet har börjat om
29-03-2006 kl. 20:31 #6706intendit
MedlemHej på er allihopa!Det är jag och min fru som har skrivit mest i gästboken på grund av okunnighet, vi lovar bättring med en gång.Nu när vi vet hur man skall göra går det säkert lättare.Är det någon som skall ner till påskträffen på Hanatorps camping i Örby?Funderar själv att åka dit med familjen.Vi har bara 3 mil dit, så det kan bli en bra början på våren.
Blir det säkert en och annan också.Vad disskuterar ni på era årsmöten?En annan grej jag tänkt på är när ni samlas ELMIA,varför kan vi inte få en uppställnings-plats som dom andra plast-hyddorna har.Den stora paddocken längst norrut skulle ju passa ypperligt för oss.Det såg lite utspritt ut ifjol.MVH HBV91
29-03-2006 kl. 21:45 #6709Ewa HBV11
DeltagareElmia.. är inte det för dom däringa “plasthyddorna” som du nämnde??
Vad jag vet så har aldrig HBV åkt dit.
Men några har nog varit där med MHC eller bara med sig själva.30-03-2006 kl. 20:02 #6719intendit
MedlemHej igen!Det var på ELMIA jag såg att HBV fanns,har letat länge efter en klubb som bara bestod av stora bussar. Det jag menade med uppställningsplatsen på ELMIA vad att dom stora bussarna såg lite undanskuffade ut.Är det något att arbeta på att få en egen plats på mässområdet och visa att vi finns.Kanske kunde man anordna en träff samtidigt,låter det knasigt kanske.För vi vill väl synas?Nu måste vi nanna annars orkar vi inte jobba imorgon.
07-04-2006 kl. 15:20 #6822Torgny J HBV 66
DeltagareTill kennthbv91:
Kopierat från HBV 80
Hej!
Har funderat att åka till Hanatorp i påsk men det vore ju skoj om det blev
fler bussar än bara jag har du Torgny funderat på det. Man går ju här nu
och väntar på våren, får hoppas att den kommer till påsk sedan är det
dax att dra till Tranemo och DRA….. några firrarKopierat från HBV 66
Har redan bokat Hanatorp
Volvo Buss Skalman
Torgny och SolveigVi kanske kan bilda en egen liten grupp på Hanatorp.
Há Dé Gôtt
Torgny08-04-2006 kl. 19:45 #6829intendit
MedlemHej Torgny!Ber om ursäkt för sent svar, men jag har ett rent h-e här när det gäller
.Jag måste ha hela familjen till hjälp när det gälleratt öppna sidor hit och dit, och skicka svar och läsa post.Men nu börjar det släppa.Vi funderar att åka om vi kanske kan fixa hundvakt(schäfer)lite argsint på andra vovvar.Jag hör av mej på ett eller annat sätt så får vi se.Vore kul och träffas nu när det är så nära.Ha de så länge
08-04-2006 kl. 20:15 #6830Torgny J HBV 66
DeltagareHej Kent.
Ursäkta stavfelet i förra inlägget.
Är on the road denna veckan men hemma på torsdag eller i västa fall fredag.
Då bär det av till Hanatorp. Kolla på 0705392595 när jag kan komma.
Há Dè Gôtt
Torgny -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.