Hem Forum HBV Medlem Foton Ivö traffen-09

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Lars HBV 205
    Deltagare

Lite bilder från Ivö träffen (klicka här)
    klicka på bilden så kommer nästa.

Tack till Hbv 168 o Hbv 179, samt Fam Rubin(med husvagn) för en mycket trevlig helg.

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Fina bilder 205 men vi hade också trevligt med lerhummrar i Killhult och mycket bra musik till maten. vid bra väder blir det Killhult nästa år också

:husbil: :wunderbaum:

Lars HBV 205
    Deltagare

Då får du väl lägga ut lite bilder, kanske i en annan tråd som heter
    Killhult träffen-09 ?
    Sen är det ju upp till var o en vilken träff man vill åka på.

Tom HBV168
    Deltagare

Även jag tackar för trevligt sällskap! Fantastisk plats på campingen (några meter från vattnet) som vi trots MÅNGA besök på Ivö lyckats missa.

Ibland krockar ju tyvärr träffar – dock lite tråkigt att det skulle vara två träffar så geografiskt nära varandra, jag kunde lätt tänkt mig att åka på båda, men helgen var ju så kort….
    Hoppas nu att inte fler träffar här i söder krockar med varandra, blir ju för svårt att välja när det är “så stort utbud” :lol:
    Nåja, vi hade ju i alla fall trevligt på Ivö, men man blev ju “blåst” på en träff som vi gärna medverkat på….

Tackar för bilderna Lars, jag själv fick ju bara ett par halvtaskiga telefonkamerabilder med mig hem – glömde ju kameran!

Håkan HBV 179
    Deltagare

:vink ja de va fint me lite bilder tack för dom :thumbup:
    ja trevligt o bra hade vi
    hoppas på fler såna

ha det gott alla :drink

husbussens
    Deltagare

Hej från en som velat vara med, Det verkade verkligen mysigt där ni var. Blir det en uppföljning nästa år så kanske vi har mera tid och kommer. Det som är bra med mindre träffar är att man lär känna mera av varandra av dom som är där.
    Skicka bilder och lite till Stig så komer det i månadsbrevet.
    Tommy HBV 1

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.