Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Jubileum

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Svea HBV77
    Deltagare

Har ni tänkt på en sak? Snart har klubben sprängt 100 gränsen vad gäller antalet medlemmar. Borde man inte fira det på något sätt :drink1 :party3 Eller kanske den hundrade medlemmen får betala allas medlemsavgift :D Skämt åsido något borde väl hittas på, eller…..

//Sussie

Jo, nåt straff borde hundringen ha…. vi får väl slå våra (inte?) kloka ihop och hitta på nåt lämpligt <!–emo&:D–>:D

Charsten HBV 21
    Deltagare

Det blir väl belöning nog att den 100:ade blir den siste att få köpa dom “felande” dekalerna. :vink

*Tommi
    Deltagare

Jag tycker att medlem nr: 100 borde få ett års gratis medlemsskap.

Och sen tycker jag han borde få äran och arrangera en träff.. :beer

Det vore väl kul :party3

Reidar HBV 40
    Deltagare

:wacko: Ja,det her må nok ordførande HBV1 ha klart innen mekartreffen. :yes Hvor er du Tommy :telefon :help

*Tommi
    Deltagare

Vad är “meckarträffen” ?
    Är det årsmötet eller är det någon form av “vårrusnings” :beer träff??

Om jag tänker efter finns det nog något som jag skulle kunna fix med bussen. <!–emo&;)–>;)

Peo HBV 2
    Deltagare

Det brukar vara en kombinerad meckarträff och årsmöte som hålls i Skattkärr utnför Karlstad. Vet inte hur ordf. har tänkt sig i år, :wacko: men om det blir så får du inte missa detta! :drink1 :party3

husbussens
    Deltagare

Hej Alla vänner.
    Det är väl klart att det blir en kombinerad meckarträff och årsmöte.
    Alla vill väl skruva och mecka lite. Det är väl synd egentligen att Reidar aldrig hinner upp i tid till träffen. Men startar man i tid så Kanske vi får se honom i år.
    Vad jag vet så har han lämnat Pegasus hemma för SERVICE så jag tror han har ett Ess i fickan så att han hinner i tid. Då åker han Japanskt? Fast det är sant <!–emo&;)–>;) om Reidar kommer så får vi väl snö till Valborg!? :party3
    Skämt åsido. Det är klart att vi ska ha ett jippo på Valborg. Mera information kommer snart.

Kan vi inte fira valborg ett par veckor in i maj, dels så missar jag årsmötet/mekarträffen om det ska vara vid ordinarie valborg <!–emo&:(–>:( <!–emo&:(–>:( <!–emo&:(–>:( dels så får vi ju möjlighet/anledning att fira valborg 2 gånger om vi flyttar fram årsmötet ett par veckor!! <!–emo&:)–>:) <!–emo&:)–>:) <!–emo&:)–>:)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.