Hem Forum HBV Medlem Presentation kenta&anncie hbv97

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Hej alla bussfreak! Jag heter kenta o kallas för bignils som egentligen är en beskrivning av mig.

Min fru heter Anncie och är inte lika big men bjutifull vi bor i Handen, ett par mil söder om Stockholm.

Vi har två vuxna barn. Själv är jag med en bakgrund inom åkeribranschen.
    men blivit sjukpensionär
    Jag åtar mig gärna renoveringsjobb på buss eller bygga inredningar. Om något intresse finnes kontakta undertecknad. Håller på med min egen buss så att det finns referenser att se. Vi har även en jänkare som vi åker i nu men har tänkt sälja framöver. det är en ford

Charsten HBV 21
    Deltagare

Tjenare grabben och välkommen in i gänget, ja jag tycker ju att vi redan känner varandra efter all mailkontakt mm. men det skall bli kul att få se dig på riktigt på någon träff i sömmar…….. om du får riggen klar.

:beer Charsten & Anki!

*Tommi
    Deltagare

Hej och Välkommna i HBV:s glada gäng.

Handen sa’ru då kan man ju kvista över och slå en fluckt på åket. Vi bor i Tullinge men jag är i Jordbro i bland och jobbar på en firma. Alltid spännande och se hur andra löser sina ombyggnader. Ha’ru bussen hemma?

:tummarupp

Peo HBV 2
    Deltagare

Välkomna till Paradiset!! :party3 :drink1 Galningarnas boning :dansa1

Lennart HBV89
    Deltagare

Varmt välkommen i vårt glada gäng! :yes
    Jag bygger också om bussar och har husvagnsdelar som jag använder,
    Hoppas att vi får träffas någon gång.
    Eva & Lennart :vink

Ewa HBV11
    Deltagare

Tjena tjena säger jag med. :vink
    Ska bli spännande å se vad det blir för tjusigt av er buss.

Charsten, du o Kenta stod inte sååå himla långt ifrån varandra på mötet i Motala :wacko:

Charsten HBV 21
    Deltagare

Nähä……har du kanske nån bild på Fården?

*Tommi
    Deltagare

Vi e’ int galna!!

Peo tycker det för att dom flesta medlemmar bara har en överläpp och halva huvudet bak. <!–emo&;)–>;)

Men tro inte på det för det finns tjejer och killar i den här klubben som kan flytta berg…

:party3

Ewa HBV11
    Deltagare

Charsten, Nej, jag tror Kenta hade en annan bil då (?)
    Forden har legat ute på Blocket, men jag hittar den inte så annonsen kanske har “gått ut”.

Peo HBV 2
    Deltagare

E vi int lite galna då når man ger sig på att flytta berg <!–emo&:?–>:? Det är ju det som är charmen men denna klubb att vi gör det vi vill och kan resten får kompisarna göra <!–emo&:P–>:P

Torleif HBV87
    Deltagare

Ojdå, här har man missat att hälsa en ny medlem välkommen p.g.a av en resa till Hässelby för att träffa barn och barnbarn. ( Dock inte med husbussen ) :dansa1
    Men bätrre sent än aldrig så både Eva-Lena och jag hälsar dig Bignils alias Kenta och Anncie hjärtligt välkomna till klubben. :yes

Torleif

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.