Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Kontakt med Spanien

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 45 totalt)
  • Författare
    Reidar HBV 40
    Deltagare

Hvor mange ganger rundt ekvator har dom kjørt?Vet du noe om tilstanden rent teknisk på f.eks den SCANIA 116? :yes Priser shockkk!.gif

husbussens
    Deltagare

D…ja dator Jag skrev ett inlägg till dig reidar men det försvann,
    Vi kan höras på tele i morron. Men bussen är fin

Peo HBV 2
    Deltagare

Skyll på datorn du Tommy; menjag vet hur det är!! :dator :crash

Ewa HBV11
    Deltagare

Men hallå vad ni har skrivit mycket sen jag var inne sist.
    Varför testar ni inte chatten babbelgubbar :type

Reidar, fick du inte till det med din Avatar?
    Det står instruktioner längst ner på förstasidan. Indianen lyckades <!–emo&;)–>;)

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag är där nu men det är så långsamt <!–emo&:(–>:(

Reidar HBV 40
    Deltagare

Hei Ewa :photo Jeg har ikke klart å få på plass avatar’n :suck1 Kan du minske den Pegasusen på side 2 i “kontakt med Spania” <!–emo&:?–>:? Også sende den back 2 me :puss

Reidar HBV 40
    Deltagare

:drink1 Ser du Ewa,du kan få til det meste på en PC. Pegasus :norsk takker for veiledningen :blomma2 :tummarupp .Ha en trivelig helg :beer

Ewa HBV11
    Deltagare

Tjusigt Reidar. Både din fina Avatar och den vackra himlen, himmelen eller hur det nu stavas :blink:

Reidar HBV 40
    Deltagare

Hei HBV 66 B) .Det var godt å se at det er flere med Volvo-buss :yes.Vi har hatt både B-57og B-58 tidligere.Begge var laget for å ha med rally-crossbil i.(Volvo selvsagt).Så nå da hele Pegasus er til “bare” oss to,da skulle man ha plass nok <!–emo&:???:–>:unsure: Vi forstår ikke hvordan folk kan dra til f.eks.Spania med en husbil på 6-7m,og være vekk hele vinteren :suck1 .Nei,vi er nok blandt de priviligerte som får kjøre “gammel” Volvo :kaffe :vink

husbussens
    Deltagare

Halå Spania.
    HBV 66 är ute och kör denna veckan, pratade med honom i morsse. Då var han i Uppsala och hade -22 grader ute när han vaknade, Men det var varmt och skönt i hytten, Han kör ju ett annat välkänt fordonsfabrikat i jobbet som både tillverkar Bussar och lastbilar. :yes

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag har hört talas om det där andra märket men att det skall vara lite opålitligt :vink Jag skulle inte våga byta :tummarupp

husbussens
    Deltagare

peo.
    Var det av din erfarenhet??? eller dålig hörsel som som du hört detta? <!–emo&:?–>:?

Reidar HBV 40
    Deltagare

Ser’ru Peo.Det skal ikke så mye Volvoprat til før Tommy :sad kommer på banen.

husbussens
    Deltagare

Reidar.
    Vi Värmlands Bussveteraner har varit och tömt ett stort bussgarage och blivit vid fyra lastbils lass med delar till Volvo B10 och B10m. Vi kommer att sortera upp delarna och sälga vidare så föreningen får inn lite pengar. HBV har möjlighet att till mycket fördelaktiga priser att bli vid delar. det fins te.x nya framrutor till Vonhole. Förarstolar bromstrummor div karosseridelar takluckor öppningsbara förarfönster rullgardiner element elmotorer fläktar mm. mm. Vi körde hem det på en Scania. :tummarupp

Reidar HBV 40
    Deltagare

OK Tommy,jeg regner med at delene ikke har tatt noen skade av transporten med din favoritt :beer .Skal bli interesant å se hva som finnes når vi kommer oppover <!–emo&:???:–>:unsure: Men det vår buss trenger er litt karosserideler fra Brødrene Repstads karrosserifabrikk :help Du vet det er ikke hver dag man blir påkjørt av en annen buss.(Finskbygd B-12-B) :arg

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 45 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.