Hem Forum Diverse Skoj Träffar & evenemang Kräftströmmings fest?

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Jajamen det är helt rätt……..på så vis får dom ju se och höra vad vi är för ena och vad vi sysslar med. :tummarupp

husbussens
    Deltagare

Det hade varit trevligt att åka dit. Men som ni kanske har sett på träffsidan så har Carl-Erik sin Indian träff samma helg :sad och den har vi redan innplanerat, och många andra från söder också efter vad jag hört. Men Sverige är långt och det fins utrymme för många träffar samma helg :tummarupp . Vi får hoppas på att vi alla får fint väder.

TA KONTAKT MED EWA ATT HON FIXAR IN TRÄFFEN PÅ HEMSIDAN SÅ ATT ALLA SER DEN. Ta även kontakt med Göran HBV 3 och Rune HBV 4 som är träffansvariga så dom vet om vad som är på gång.
    Det kanske inte är säkert att alla är inne i forumet och tittar och då är det bra om träffsidan är uppdaterad så att alla får informationen.

Tommy HBV 1

Vad menar du Hjulia <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? Tänk du skrämm iväg en potentiell medlem <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? <!–emo&;)–>;) <!–emo&:D–>:D

Charsten HBV 21
    Deltagare

:yes Har kollat med Anki nu och vi har inget den helgen så vi kommer :vink
    :beer Kul blir det nog, hoppas att alla ni som inte är medlemmar kommer oxå!

Peo HBV 2
    Deltagare

:sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad :sad Det går inte att flytta! Den är bestämd sedan flera månader tillbaks. <!–emo&:(–>:( Det är alldeles för lite helg i månaderna :arg
    Men jag hoppas ni får trevligt och tar lite bildbevis. :beer

Jag kommer om inget oförutsett nödvändigt tvingande sabbar planeringen!!! <!–emo&:D–>:D <!–emo&:D–>:D :vink

Svea HBV77
    Deltagare

Jaha, nu väntar vi på att få se hur många vi blir i Tällvattnet.
    Lite synd om Peo o Anneli som inte kan vara med <!–emo&:(–>:(
    Men hur är det med alla Umeåbor då?

//Sussie

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.