Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Löne dax!!!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

Jaha Då var det avlöning igen och alla är ute och festar utan att tänka på sina fattiga kamrater som måste sitta hemma och knacka på datorn :( Men vi har det trevligt ändå :lipa :kram :beer

Reidar HBV 40
    Deltagare

Fortvil ikke,de fattige skal arve jorden <!–emo&;)–>;) .Lønn får vi i himmelen :party1 :error

Peo HBV 2
    Deltagare

Käre Reidar! När vi får ärva jorden finns där inget kvar att ha! <!–emo&:(–>:(
    Men vi trallar på tills det är dax! :beer

Reidar HBV 40
    Deltagare

Det må vi ta en :beer eller en :drink1 på til sommeren,om vi finner en plass å parkere :vink :vink

Peo HBV 2
    Deltagare

Det finns alltid plass Och om ingen ser det så lider de ikke :drink1 Synes väl i Skattkärr?! :tummarupp
    ( ursäkta mitt dumma försök till Norsk) :blink:

Reidar HBV 40
    Deltagare

Vi innfører herved SVORSK,litt av deres og noe av det vi bruker <!–emo&:?–>:? Bare vi slipper tegnspråk så.(eller er det røyksignaler det heter?) :idea :brasa

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jag vet inte vad jag skall säga Peo……… jobbar du gratis???? om inte har väl även du fåt lön eller hur. :tummarupp

Peo HBV 2
    Deltagare

Jodå Carsten , och man kanske skall passa på och göra något roligt :beer medan det finns något kvar <!–emo&:?–>:? , men man blir ju så dj….la slut efter ju! :suck1
    Du får väl vänta och se du med om du får något över efter att du fixat kopplingen <!–emo&:P–>:P

Charsten HBV 21
    Deltagare

De e ju tur att det inte är kopplingen på bussen i alla fall…… det är nog dyrare att fixa och jag vet inte hur jag skall göra med Saaben, det kanske blir billigare att köpa en ny bil. :suck1

Peo HBV 2
    Deltagare

Har du konstaterat vad som är fel än? <!–emo&:???:–>:unsure:

Peo HBV 2
    Deltagare

<!–emo&:)–>:) :wub: Reidar! Vi körer ju teken sprok hele tien! :huh: <!–emo&;)–>;) <!–emo&:P–>:P <!–emo&:D–>:D :lol: B)
    men vi :puss :type :beer Blanner litt :lipa :tummarupp :help :blomma2 eller va? :blink:

Charsten HBV 21
    Deltagare

Förmodligen slavcylinder………och den sitter skitbra till…. :suck1

Peo HBV 2
    Deltagare

På med stället bara och börja skruva <!–emo&;)–>;) Du har ju hela helgen på dig! :lipa

Charsten HBV 21
    Deltagare

Njae jag tror jag lämnar den på verkstad ………. tycker inte om att skruva i Saab, bara köra den. :vink :help

Peo HBV 2
    Deltagare

:peace

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.