Hem Forum Husbussar El, VA & AV Luftkonditionering

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    *George
    Deltagare

När jag var inne på ebay (idag igen) så hittade jag sånna häringa lufkonditoneringar som man brukar hänga på sitt hus. Alltså en del ute med fläkt och kylmedel i sen drar man in ett par tunna rör genom väggen och sätter upp en fläktpanel på insidan av huset som styrs med fjärrkontroll å så kan man få kyla eller värme. Billiga var dom oxå – under 2.000 SEK. Då slog mig tanken – kan man inte montera en dylik tingest på bussen? men dom kanske inte tål skakningar och annat? Är jag helt ute och cyklar?

hejs/GB

husbussens
    Deltagare

Hej
    Tyvärr så tror jag du cyklar. Om du inte gör bussen till permanent sommarstuga. <!–emo&:(–>:( :sad

*George
    Deltagare

Okej läst och förstått – men jag vara tvungen att ställa frågan. Tommy har Du någon bra lösning åt mig?

hejs/GB

husbussens
    Deltagare

Vad får det kosta ??? <!–emo&:???:–>:unsure:

Reidar HBV 40
    Deltagare

Kom med en pris for et system til VOLVO B10M da Tommy. :flinga :flinga Så skal du få en :blomma2

intendit
    Medlem

Det blir väl Sutrack det där eller hur Tommy, <!–emo&;)–>;) eller skall vi börja tillverkning av AC till bussar? Clima anläggning som bara behöver ställas in en gång, aldrig går sönder och inte drar någon energi alls! Jag börjar skissa!!! <!–emo&:P–>:P

Peo HBV 2
    Deltagare

Glömde logga in !!! :blink:

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.