Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Lungt och gemytligt..

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Här är det verkligen lungt och trevligt mot i vissa andra forum……… :yes

Peo HBV 2
    Deltagare

Det känns som ett litet goserum med massa kuddar och mysblysning :lol:
    Nu är det laddat och klart, om ett par timmar bär det av söderut på premiärtur till Årsmötet. Ingen som hänger på??? Nehep. :beer

Torleif HBV87
    Deltagare

Dafne står fortfarande inne i garaget, så det blir svårt att hänga på. :sad
    Men det är nog läge att ta ut henne i helgen ( om hon startar ).
    Om allt går enligt planerna åker jag neråt Karlstad-trakten om 14 dar, men då gäller det den årliga golftouren med husbussen. :dansa1
    Ha det så trevligt på mötet och glöm inte att träna på country-låtar. :rock

Torleif

intendit
    Medlem

Ja här är det lugnt, nästan inga hittar hit. Endast dom redan frälsta. Bråkar gör ni i andra forum.
    Vilket forum för inbördes beundran detta är! Ja, vad bra ni är hipp hipp hurra. Inga bråk bara vänlighet, ja ni är så gulliga här.Enligt er själva.

husbussens
    Deltagare

Ovanstående inlägg hoppas jag lämnas obesvarat

Tommy HBV 1
    ordf.

Svea HBV77
    Deltagare

En sak är säker…. Jag förstår ingenting.
    Varför ska man bråka? Make love not war :wub:

Kramar till allihop.

//Sussie

Frank HBV61
    Deltagare

Jovisst Tommy, det är väl ingen som bryr sig om sådana inlägg…. om vedkommande inte en gång kan stå med sitt namn för det han eller hon skriver.
    :suck1

Hehehe….. <!–emo&;)–>;)

hadebra

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag säger bara det!! Fy F..N Vad kul det var på årsmötet! Varför får man inte klona människor så man kan umgås med alla på en gång, och vissa ska der bara vara två eller fler av! Tack Tommy och Maggan och Polackerna för ett utmärkt genomfört årsmöte/vårträff! Vi längtar till nästa…. :yes :drink1 :party3
    Kramar Peo & Annelie

intendit
    Medlem

Ja, här är ju en hel del(2 st) anonyma som hittar hit, hur dom nu bär sig åt? Detta forum är så anonymt. Har ni inget bättre att komma med än detta “döa” forum? Detta måste vara tillägnat de sista troende husbussbyggarna. De som dyrkar och lyder HBV 1. Kan det var Tommy Karlsson. :beer
    Nä, detta forum är tillägnat klubben för inbördes beundran. Fortsätt att beundra varandra här och skit i andra forum.
    Hoppas att HBV 1 bestämmer att ni inte får svara på detta inlägg, vilket jag tror att han gör. :sad Han har ju så beslutat förr. Det kallas envåldhärskare, om ni inte var medvetna om detta. shockkk!.gif
    Vänligen
    En som gillar husbussar och de flesta av dom som har husbuss,men i vissa av er har en dålig attityd, klubben för inbördes beundran, :party3 det låter illa!!! :suck1

Peo HBV 2
    Deltagare

Vi vet i allafall vad vi heter :tummarupp

Svea HBV77
    Deltagare

Tommy, du verkar ha en ovän….
    Men skit i det för vi gillar dej i alla fall. :wub: :tummarupp
    Vad skulle det vara för fel att beundra varandra, det förstår jag inte. Hellre det än illvilja och avundsjuka mad.gif
    Och jag kan minsann skriva ut vad jag heter också.

//Sussie

MarieHBV91
    Deltagare

Det är inte lätt att vara svartsjuk på att andra har kul,det är väl den berömda svenska avundsjukan. Sen tror jag att inte nån av oss vill skita ner oss ,genom att svara på detta oootroooligt barnsliga inlägg. Visste inte att det var på lekisnivå att ha pensionärskuvös, för jag kan inte tänka mej att de är ägare av en BUSS. :puss

*George
    Deltagare

Snälla Peo – Du som vet vem, kan vi inte hänga ut honom i tjära och fjäder?
    Inlägg som detta har jag aldrig tidigare sett i något forum som inte pysslar med politik.

hejs/GB

Ewa HBV11
    Deltagare

Jaaa, med massor av tjära och fjädrar :smile19
    Det funkar väl även på honor hoppas jag? :retsticka

Peo HBV 2
    Deltagare

Men hallå!!!! <!–emo&:(–>:( Detta är en vänligt sinnad klubb och då gör man inte så!! Inte ens jag <!–emo&:P–>:P ( men jag ljuger ibland) :drink1

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.