Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Lyckan är att

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Jag fick min a höraparater idag och jag kan inte beskriva den lycka jag fick av att höra hur mina barn låter ,även om det inte är som ni som inte har skadat hörseln . Hörde även när regeringen (Lena) kom in genom dörren vilket jag inte har gjort tidigare .

Så alla som harblivit anklagade för att inte lyssna kolla hörseln det ger en ny upplevelse. :lol:

Trodde aldrig att en dörr kunde låta så mkt på hemköp men efter att ha frågat de som hör när en fluga faller så hörde jag rätt :beer

Ångrar att jag inte tog det erbjudandet som jag fick för ca 15 årsedan men det är fantastiskt att inte alltid behöva skrika och ens motpart behöver inte heller höja rösten , konstigt varför är man så fåfäng ? Jag tror inte att jag är det men lite självkritik kan jag ta men knappt från mig själv :wacko:

Ewa HBV11
    Deltagare

Härligt :blomma:
    Låter som du fått ett nytt liv. De e bara till å gå ut i skogen nu då och lyssna på fåglar och annat skoj.
    Vi har övertalat mamsen att fixa en hörapparat el två, så vi väntar på en remiss.
    Hon har tackat nej för några år sedan för hon hörde superbra.. sa hon.
    (undrar just varför hon var hos örondoktorn?)
    Känns onödigt att skrika halsen av sig när man vet att det finns hjälp att få. Så nu hoppas vi på att det blir inom det snaraste.

Svea HBV77
    Deltagare

Jag förstår att det känns underbart att höra igen. Men jag vet själv hur det kan vara, nobbade att köpa glasögon länge. Tyckte jag såg så bra, och det gör jag på långt håll, men inte nära. En helt ny värld öppnar sig bara för att man kostat på sig ett par 10:- glasögon på ÖB :lol:

//Sussie

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.