Nu startar resan mot Malta. Övernattning hos HBV-s Kassör Jerpdal. Sedan vidare till Arlanda för flygstart i morron bitti 06.40.
Malta är ju känt för sina gammla bussar som fortfarande går i trafik på ön. Jag lovar att förmedla lite bilder senare. Återkommer med detta om en vecka.
Å vad skönt det låter att åka iväg till värmen Gissa nån som är avis här hemma.. Jo Anneli var ju där i tre veckor på språkresa och det var jättefint och kul. Hon lovade ju såklart ta foton på bussarna, men hon å såna däringa tekniska prylar jag fick ett vykort med fyra bussar på Ha det så himla bra nu och jättekram från mig
Vi hoppas verkligen ni får en riktigt varm och skön resa Många nya intryck och spännande minnen
Vi planerar också för en resa, en bit in på det nya året tror vi det blir. Vore skönt med lite vår tidigt. Men vi är ganska impulsiva så det kan bli när som helst
Ser fram emot lite häftiga bilder från er resa. Ha så skoj
Hei malteserne,er bussene i rute Her har vi sjekket ut Glomma, og det er en mengde store som venter på å bli tatt på land Parkering inkludert Ha en trivelig ferietur :
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.