Hem › Forum › Diverse Skoj › Sett på nätet › Måste ses

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Ewa HBV11
    Deltagare

Housetrucks :P
    Se särskilt Housetrucks from other countries och Lots of housebuses

Peo HBV 2
    Deltagare

Ja du Ideerna sprudlar :lol: Ska man börja om igen eller??? :blink: Skitkul sida! <!–emo&:D–>:D

Charsten HBV 21
    Deltagare

Vilka härliga byggen en del var……. undrar just vad dom skulle säga på SBP om man rullade in en sådan skapelse…. shockkk!.gif

Ewa HBV11
    Deltagare

Men kolla här då.. Ännu mera tokigheter
    Inget för mig som inte gillar att damma.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Oj,oj,oj …….håller med dig Ewa, inget för mig heller.

intendit
    Medlem

Gisse´s vilka härliga skapelser :lol:
    Bygger man något sådant lär man väl vara ensam om det i sverige iallafall.
    Måste ju säga att inspererad blir man ju aillafall att ta tag i saker och börja bygga :yes .
    Kul sidor ni hittar.

LenaHBV72
    Deltagare

<!–emo&:)–>:) Jösses vilka idéer jag fick till vår nya husbuss, hmmmmm törs nog inget säga till gubben.

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Nog finns det mkt tok men inte vill jag damma allt som de har på sina bussars insida . Det jag skulle vilja veta hur det funkar med en vedspis i bussen då slipper man ju allt strul med värmare och ev gasolkaminer . Ved finns ju hemma . Vedspisen kräver ju sin tribun i förrådena
    Enm liten kommentar till jag skulle inte vilja köra över Ölands eller Öresundsbron när det blåser Har redan en gång blåst in i räcket med en tom traktorkärra på Ölandsbron vi rensade vänstra sidan av släpets lemmar och stackar . Kan bara säga att jag var glad att man inte for genom räcket för det är närmare 40 meter där jag for i räcket shockkk!.gif Det är bara drygt .1,3m och då det är kallt och halt så biter inte lantbruksdäck så bra varken på släp eller traktor . De på Sockerbruket som hade passerat trodde att jag gjort i ordning för att köra dinosarieäggena som vi sålde från gården

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.