Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel medlemsavgift

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Hej o hå!
    Vad kul det har blivit här sen sist!

Jag vill ha ett kontonummer, så jag kan betala medlemsavgiften för nästa år!

Och så vill jag gärna veta när och var vi har årsmöte nästa gång…

Kram på er alla

HBV 37 :party6

Ewa HBV11
    Deltagare

Kontonummer kan jag inte svara på,
    men årsmötet är på Meckarträffen i Skattkärr på Valborg.

husbussens
    Deltagare

Hej på er!
    Ni kommer allihop inom dom närmaste dagarna (även ni som redan har betalat medlemsavgiften för år 2005) att få ett mail från Ola HBV 27 med uppgifter på kontonr. som medlemsavgiften 100:- skall betalas in på. Detta konto gäller tillsvidare.
    Det är viktigt att ni bekräftar att ni fått mailet så vi kan föra av er på medlemslistan och utskickslistan för 2005. Skulle ni inte svara så måste vi skicka brev och det är ju en onödig kostnad.
    Som det är nu så är det 21 st som inte har e-post. Skulle ni upptäcka någon i matrikeln som ni vet har e-postadress fast den inte är med där så vore det bra om ni kontaktade mig eller Ola.

Vad det beträffar årsmötet så är det som Ewa skrev, det blir i skattkärr i samband med Valborg, så planera in redan nu kick offen för 2005. Det kommer mera information snart angående nästa års planerade arrangemang. :vink

*George
    Deltagare

Hallå,

Är det någon duktig rackare som lägger in alla våra evenemang i den eminenta kalendern som finns bifogad vårt forum?

hejs/GB

Ewa HBV11
    Deltagare

Jag tror jag har godkänt så att alla som vill kan lägga in grejor i kalendern. Testa gärna om ni vet om några händelser.
    Det ska gå att både skriva så att alla ser och privata grejor (som bara du ser)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.