Hejsan alla glada. Vi är nyblivna husbussägare från Örnsköldsvik och önskar ju naturligtvis komma i kontakt med andra likasinnade. Hur kommer man in i ert sällskap, just nu känner vi oss lite utanför….. Vi har en Volvo -63:a, Postbuss (gul o blå) med takräcke. 12m lång. Tidigare ägare var med i Motor Home Club då det begav sig. Min mail är skriv gärna alla som känner sig manade.
Gå in på vemsidan under kontakta klubben i det blå fältet så når du styrelsen .’ Du är även välkommen till MHC . Många av oss som är med i HBV är även medlemmar i MHC. Lycka till med bussen
Hej,hej på er, vad kul att det kommer en buss till till Örnsköldsvik…….vart bor ni? Vi bor i Själevad på Översjälavägen 2. Vill gärna veta mer vem ni är……..nyfiken. <!–emo&–> <!–emo&–>
Oj hoppsan. Känns som vi är efterlängtade . Är det kanske så att nyblivna medlemmar ska bjuda laget runt . Det ställer vi upp på (om det inte är alltför många förstås) Ha en trevlig helg allihop.
Hm! Bra ide Sussie, kasnke nåt vi ska införa. Jag svänger förbi jag med <!–emo&–> Om alla kommer så är det 76 medlemmar, troligtvis x 2 men några åker ju själv förstås. Ja ja, man e ju bara ny första träffen… he he
Ooops, vad lovade jag nu då. Tänk om man kunde tänka efter före Men självklart står vi vid vårt ord. Hemma hos PeO nån gång i juni? Tja, varför inte. Eller vad säjer du PeO?