Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Melodifestivalen

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

:tummarupp Fast vi får nog stampa och spilla lite öl på den så den ser använd ut :lipa :beer

intendit
    Medlem

QUOTE (Peo HBV 2 @ 20 Mar 2006, 15:11 )
    :tummarupp Fast vi får nog stampa och spilla lite öl på den så den ser använd ut :lipa :beer

Se för tusan bara till att han inte har hatten på sig när du stampar på den :wacko:
    Torleif HBV87
    Deltagare

Tack Roffe!

“När PeO är på gasen, stampar han som fasen” :beer

Torleif

Lennart HBV89
    Deltagare

Hej på er!
    Måste bara få konstatera att Eva-Lena och Torleifs hund Donna är en mycket charmig dam, även utan hatt. :hat Vi har ibland förmånen att få passa henne när matte och husse är upptagna. :tummarupp

Eva & Lennart :vink

Torleif HBV87
    Deltagare

Efter de snälla orden från Eva och Lennart måste Donna få posera i helfigur och utan hatt :party3

Torleif

Lennart HBV89
    Deltagare

Torleif!
    Jag har länge undrat varför du skuttar omkring när du går omkring med hatten? :hat Är det möjligen så att den är gjord av känguruskinn! :dansa

Eva :vink

Svea HBV77
    Deltagare

Har man cobojshatt måste man ha ridit, kanske är det stjärten som ömmar? :huh:

//Sussie

*George
    Deltagare

Om det är stjärten som ömmar så är det hemorroider!

hejs/GB

MarieHBV91
    Deltagare

:yes Ja!!Äntligen datorn ledig!! Få plats här är lika lätt som att få en bra låt att vinna i melodifestivalen. Jag vet , det är ju ett tag sen ni skrev om detta ämne,men vad gör man,3datortokiga ungar o en bussgalen gubbe.Men nu sover huliganerna o bara tanten är vaken. Jag ville ochså att REDNEX skulle vunnit! Himla klämmig o fräck låt. :dansa1 Det började spritta i de gamle bena! Hunden med cowboy hatten var bara så söt !! Blev allt lite kär :wub:

Lennart HBV89
    Deltagare

Hej Marie!
    Jag är också kär i denna hund ( Donna), men så har jag förmånen att få träffa henne rätt så ofta. :yes Hon är det gosigaste man kan träffa. Om man inte visar henne uppmärksamhet så säger hon till och hon “pratar” väldigt intensivt för att man skall klappa henne. <!–emo&:D–>:D
    Alla hundar är underbara. Har själv haft en hel del. Bl.a. Beagle och Grand danois.
    Har ingen hund sedan 2002 tyvärr, men har turen att ibland få vara hundvakt till Donna och en Grand danios som heter Wilma. :tummarupp

Hundälskande Eva :vink

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.