Hej på er! Måste bara få konstatera att Eva-Lena och Torleifs hund Donna är en mycket charmig dam, även utan hatt. Vi har ibland förmånen att få passa henne när matte och husse är upptagna.
Ja!!Äntligen datorn ledig!! Få plats här är lika lätt som att få en bra låt att vinna i melodifestivalen. Jag vet , det är ju ett tag sen ni skrev om detta ämne,men vad gör man,3datortokiga ungar o en bussgalen gubbe.Men nu sover huliganerna o bara tanten är vaken. Jag ville ochså att REDNEX skulle vunnit! Himla klämmig o fräck låt. Det började spritta i de gamle bena! Hunden med cowboy hatten var bara så söt !! Blev allt lite kär
Hej Marie! Jag är också kär i denna hund ( Donna), men så har jag förmånen att få träffa henne rätt så ofta. Hon är det gosigaste man kan träffa. Om man inte visar henne uppmärksamhet så säger hon till och hon “pratar” väldigt intensivt för att man skall klappa henne. <!–emo&–> Alla hundar är underbara. Har själv haft en hel del. Bl.a. Beagle och Grand danois. Har ingen hund sedan 2002 tyvärr, men har turen att ibland få vara hundvakt till Donna och en Grand danios som heter Wilma.