Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Midsommar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Jag får väl önska all en trevlig midsommar,själv håller jag på med bussen och frugan är i finland,ja vad skall med begära.
    HBV67
    Arne :D

Ewa HBV11
    Deltagare

Hej hej och ha de bra i helgen.
    Själv blir jag hemma i “stan”. Är nog första gången i hela mitt liv som jag inte reser bort en midsommar.
    Har två stycken små och söta midsommarstänger, men dom ligger ju i bussen <!–emo&:(–>:(
    Får nog ta och gå ut en sväng och iaf plocka en bukett blommor. :blomma2

MarieHBV91
    Deltagare

:vink Önskar er allihop en riktigt GLAD MIDSOMMAR!!! Med god mat o dryck, o fint väder. Som vi definitivt inte får här. Tänk va kul det hade varit om alla medl.kunde träffats o haft midsommar fest!! Precis alla,jisses vad det hade varit festligt Ha det gott ,alla :party3 :drink1 :beer

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Önskar alla en god Midsommar jag och mina pojkar började fuska igår då vi åt de första egna Jordgubbarna men det vart bara en var (3) st . Men imorgon ska jag börja skatta påp pärena och se om det blir något innan regeringen ska fara och jobba <!–emo&:(–>:( . Man vill helst ha henne hemma sådana här dagar :wub:

Önskar en lugn och trevlig midsommar till er alla!!
    (är det förenligt i den här klubben <!–emo&:?–>:? )
    Skickar med ett citat av dagens Nicke Sjödin, hela Ångermanlands egen nationalskald: ” Ikväll är nog inte bara små grodorna lustiga att se.”
    <!–emo&;)–>;)

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Hoppas att alla har haft en trevlig midsommar och mår bra så här på Midsommardagens förmiddag

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Jajamen hade vi en skön och stillsam midsommarafton hos Mamma i Harlösa.

Nypotatis och Solveigs specialinlagda sill i olika smaker. (+en liten jubileumakvavit). :drink1

Och bäst av allt – vi tankade bussen riktigt billigt i Helsingborg på vägen hit ner.

Vår nya samarbetspartners kort funkade perfekt. :yes

Há Dé Gôtt i midsommarhelgen.
    Solveig & Torgny

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.