Hej hej och ha de bra i helgen. Själv blir jag hemma i “stan”. Är nog första gången i hela mitt liv som jag inte reser bort en midsommar. Har två stycken små och söta midsommarstänger, men dom ligger ju i bussen <!–emo&–> Får nog ta och gå ut en sväng och iaf plocka en bukett blommor.
Önskar er allihop en riktigt GLAD MIDSOMMAR!!! Med god mat o dryck, o fint väder. Som vi definitivt inte får här. Tänk va kul det hade varit om alla medl.kunde träffats o haft midsommar fest!! Precis alla,jisses vad det hade varit festligt Ha det gott ,alla
Önskar alla en god Midsommar jag och mina pojkar började fuska igår då vi åt de första egna Jordgubbarna men det vart bara en var (3) st . Men imorgon ska jag börja skatta påp pärena och se om det blir något innan regeringen ska fara och jobba <!–emo&–> . Man vill helst ha henne hemma sådana här dagar
Önskar en lugn och trevlig midsommar till er alla!! (är det förenligt i den här klubben <!–emo&–> ) Skickar med ett citat av dagens Nicke Sjödin, hela Ångermanlands egen nationalskald: ” Ikväll är nog inte bara små grodorna lustiga att se.” <!–emo&–>