Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Nedräkning

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

Men vad det känns som varje dag är tre dagar. Nu är det 9 dar kvar till semestern börjar :blomma:

Resan bär sig hän ner till Gotland som Lasse tidigare berättat. Där skall inmundigast Gotlandsdricka :drink Njuta av kalkstens Hawaii i fulla drag, med allt som hör där till.

Nu känns det så drygt att sitta hemma och vänta man ser ut och där står den och väntar vår buss :wub: . Finns det ingen klocka man kan vrida fram och sen på semestern stanna.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Vi börjar vår semester nästa Torsdag och då blir det först till Åmål på bluesfestivalen, sedan ska vi åka runt nere i södra Sverige ett par veckor innan vi åker till Rättvik på CCW
    hoppas vi träffar några av er ute efter vägarna. :cheers:

Charsten & Anki 21

:cheers: :drink1 :party3 :party6 :thumbup:

Kan inte bli gladare semestern närmar sig nu Går av onsdag förbereder åker fredag …. Längtar längtar längtar.

Jo Gladast är jag ju på Lördag morgon då jag vaknar upp i Visby hamn och njuter av min semester :vink

Charsten HBV 21
    Deltagare

Sista dagen innan semestern :thumbup: i morgon åker vi….. fy f..n va skönt!
    Åmål nästa…… :cheers:

//21

CITAT(Charsten Hjulia HBV21 @ 9 Jul 2008, 05:50 ) [snapback]9480[/snapback]

Sista dagen innan semestern :thumbup: i morgon åker vi….. fy f..n va skönt!
    Åmål nästa…… :cheers:

//21

:party3 Nice!!! Ha en skön semester//Anna

Ä N T L I G E N ! ! ! ! :party6 :party6 :party6

Nu är det bara timmar kvar, men inget jobb det lämna jag igår för fyra veckor fram.. F.. vad jag skall må bra :smile_rofl: :smile_rofl://Anna

Charsten HBV 21
    Deltagare

Välkommen ut i friheten!

//21

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.