Nu har vi fått en liten uppmaning att göra oss oskyldiga. Ju förr dess bättre. Medlemsavgiften är fortfarande bara 150:-, härligt tycker jag.
Nu känns det långt till sommaren, men tiden går ändå rätt så fort. Man får roa sig med att snacka per elektronik i stället. Hur är det med den här Fredags chatten? Är det några där nu för tiden? Själv har jag jobbat många fredagar och de andra fredagarna har jag helt glömt bort det. Kanske ska vi ta ett nytt tag och inbjuda till chatt, fredagar är ju bra. Och många kanske kollar på Idol och det är ju lite tjatigt så man hinner säkert chatta samtidigt
hejhej jag har varit inne flera gånger men det är dött åkså kanske bestamma en ni tid / dag eller som vanligt fredag kväll .. men denna fredag kör jag natt till jönköping så kan inte vara me här då ha det gott alla bussfans mvh tomas hbv85
Hei på dere. Ja nå er det kanskje på tide og åpne “puben” igjen. Hadde jo noen koselige kvelder der ifjor Jeg stikker innom på fredag og tar en stor sterk. Tor
Jag är faktiskt ledig på fredag så jag tar mig också en pilsner på puben. Runt 8 snåret, eller halv 9. Vad säger ni när ska vi ses?
Det är väl så att när det fortfarande är skapligt väder så är man ute och har en massa annat för sig, har inte tid att sitta framför datorn helt enkelt. Nu, däremot, så börjar man vara lite mer hemma. Så passar väl bra att ta upp en gammal tradition igen
Det ekade lite ödsligt på puben i fredags, men vi som var där hade trevligt i alla fall. Nu hoppas jag att det fortsätter så det inte dör av igen. Jag slinker in på fredag igen, efter jobbet så det kan bli ganska sent. Får väl se om någon/några är kvar. Ses snart.
//Sussie
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.