Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Nu är vi 127!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    *George
    Deltagare

Hur stor är möjligheten för att vi skall träffas alla 127 samtidigt? Det borde vara ett unikum att träffas 127 (etthundratjugosju) stora bussar på samma plats och samtidigt för att ha fruktansvärt kul tillsammans. Finns det något datum under 2007 (eller 2008) som vi faktiskt kan enas om att ses på samma plats och samtidigt i detta avlånga land?
    Detta är en utmaning till er alla bussgalningar att vi måste ju få träffa varandra samtidigt vid något tillfälle och verkligen med egna ögon få se vilken skatt vi har.

Ett förslag är att vi alla ses och möts upp på Arvikafestivalen 12-14 juli 2007.

Vore det inte kul att bygga upp vårt eget “nybyggarläger” i Arvika sommaren 2007?

hejs/GB

Svea HBV77
    Deltagare

Det vore ju jätte kul att få möjlighet att träffa alla. Men det största bekymret är väl vart alla får plats att ställa upp sina bussar.
    Sen så tycker jag kanske inte att det ska vara någon annan attraktion samtidigt, då splittras gänget och folk försvinner hit och dit.
    Men tiden finns ju för att planera. Kom med förslag. :thumbup:

//Sussie

Peo HBV 2
    Deltagare

Går det ner 127 bussar i Gottnegropen!!?? :chock Jag tror det blir lite trångt här på gården också så det finns väl bara ett ställe som kan svälja så många bussar, eller hur Tommy?? :lol:

HMMMMM, jag vet ett ställe där “Svea” hade ordnat en höstträff en gäng…. :thumbup:

husbussens
    Deltagare

Hej på er.
    Kolla under träffar där har jag lagt in något som våra Norska vänner har på gång

Tommy HBV 1

*Torgeir st-remy
    Deltagare

:vink alle
    Det blir jo busstreff i Benktfors i sommer da , det er jo noe å tenke på :beer :thumbup:

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.