Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Nu ere snart….

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

Dj…lar vad kul det skall bli kul att få åka iväg och träffa folk igen :yes Jag tycker synd :sad om dom som inte kan vara med :( Men jag är skit sprallig över att få dra iväg :yes :tummarupp :kram :puss :drink1 :beer

LenaHBV72
    Deltagare

Du är inte ensam om att tycka att det ska bli kul att träffa folk Peo, jag vet att min man tycker det tja det gör ju även jag förresten…. :yes
    Vi ska på begravning på fredagen och sen på lördagen så är det årsmöte och bröllop, snacka om kontraster…. <!–emo&:???:–>:unsure: Men sånt är nu livet tyvärr
    Ha en trevlig helg

Peo HBV 2
    Deltagare

Tack det samma! <!–emo&:D–>:D Ska röja lite i morgon och sedan hjälpa Charsten lite, på söndag ska jag nog pyssla om Busster lite också före resan. B)

LenaHBV72
    Deltagare

Vi röjer varenda dag här både ute som inne, själv så pendlar jag mellan tvättmaskinen, torkvindan, strykbrädan och strykjärnet samt Emrik. Medan C-A och Edvin får fixa det övriga…. :blink: Men det ska bli skönt att få komma hemifrån ett tag och få se lite andra vyer. Bocus hinner dock inte bli klar lagom till årsmötet så det får bli gamla hederliga kära Polkagrisen som får föra familjen Samuelsson till först Jämtland och sedan Värmland.
    Ha det gôtt nu ska jag ta med mig Emrik upp till storebror och far i sovrummet.
    Hälsningar Lena

Charsten HBV 21
    Deltagare

Vi håller med er, det skall bli härligt att få komma ut på vägarna igen och träffa alla er härliga människor. :drink1

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Ja en veckas arbete :suck1 sedan blir det nattkörning med buss mot Karlstad :censur
    Há Dé
    Torgny

Reidar HBV 40
    Deltagare

:kaffe Men nå er det jo ikke så langt til Karlstad da.Ha en god tur :vink .Vi ser også fram til å komme på vegen.Kanskje :kaffe :kaffe ved Halmstad <!–emo&:?–>:?

Peo HBV 2
    Deltagare

Om du struntar i :kaffe :kaffe så hinner du upp Reidar!!! :drink1 :beer

Reidar HBV 40
    Deltagare

:drink1 Morrrn’ings Peo.Ville du kjørt 3649km uten :kaffe shockkk!.gif <!–emo&:?–>:? Du vet jo hva vi kjører med.Det går ikke så fort :sad

Peo HBV 2
    Deltagare

Jaha! :blink: Jag trodde ni va i Halmstad :lipa

husbussens
    Deltagare

Ja här står vi och väntar på våra kamrater.

Reidar HBV 40
    Deltagare

Et helt år har dom ventet på at noen skal synes synd om dom igjen :puss Har du alt under kontroll Tommy. <!–emo&:?–>:? Ha en fin treff :vink B)

Ewa HBV11
    Deltagare

Har du sålt Skräcken <!–emo&:???:–>:unsure:
    Hon står inte på sin plats, tycker Kebnekajse ser lite ledsen ut :blomma2

Charsten HBV 21
    Deltagare

Vi längtar…….. :yes åker från Ö-vik på onsdagkväll, framme Torsdag em. om allt går bra. :beer :yes

husbussens
    Deltagare

Skräcken står redan på VIP platsen, så var lugn. <!–emo&:P–>:P
    Med Vip platsen menas repparationsplatsen. :tummarupp

Röret till bromsventilen ska lagas :sad

Generator remmen ska bytas (eller monteras ny den gick av sist jag flytta henne)

däcken måste ses över, :wub:

kylskåpet kopplas in, :beer

Bodelsbatterier (12 v ursch) monteras. :suck1

Toa sitsen monteras <!–emo&:D–>:D

Så dom som kommer lite tidigare till mötet har något att göra.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.