Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Nu lossar vi handbromsen,
- Detta ämne har 8 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av
Svea HBV77.
-
FörfattareInlägg
-
26-06-2008 kl. 18:42 #1727
Svea HBV77
DeltagareHej alla glada.
Nu äntligen styr vi söder ut. På söndag morgon åker vi från Övik.
I Enköping väntar nya huset på att bli inrett efter konstens alla 60-tals regler. Där ska vi nu låta vår fantasi härja fritt.
Känns fantastiskt att få börja om så här mitt i livet, vi känner så många som “byggt” fast sig och aldrig kan flytta. Men man får ju inte ta något med sig när sista resan inleds i alla fall så varför missa en massa skoj
Det finns många som inte håller med men det skiter jag i
Här ska upplevas så mycket som möjligt innan man bosätter sig i en etta med jordvärme.
Största problemet just nu är att det är så dyrt med bränsle till Svea. (alla bidrag tas tacksamt emot, kontonummer 1522-3532325)
Vi hade tänkt oss en tur till Gotland längre fram i sommar. Är det fler som tänker besöka denna vackra ö?
Kanske hinner man besöka någon fler träff också, om inte annat får vi ha en själva.Så på detta sätt vill jag passa på att tacka alla norrlänningar för trevligt umgänge och roliga stunder. Öviksbor, Åselebor, Umebor, Högbrännamaffian, Gallsäterborna och alla andra vi känner. Vi kommer naturligtvis att träffas ändå men inte lika ofta.
Ha det gott
//Sussie o Åke
26-06-2008 kl. 18:58 #10512Kurre o Tina HBV 166
DeltagareWeeeee
” border=”0″ alt=”smile.gif” />Då kan man se framför sej lite mera kontackt med er då ,nu när avståndet krympit betydligt
Hoppas resan går bra å lycka till med inredningen på nya huset ,,vi kommer å tittar va de lider
” border=”0″ alt=”smile.gif” />MVH
Kurre
26-06-2008 kl. 19:31 #10513Ewa HBV11
DeltagareVad kul och spännande.
Å så hamnar vi bara 5 mil ifrån varandra
Är det möjligtvis det gula huset man skymtar från motorvägen?
Nu är jag alltså vid den första avfarten om man kommer från stockholm sett.
26-06-2008 kl. 19:34 #10514Charsten HBV 21
DeltagareLycka till med det nya livet…….hoppas ni kommer att trivas.
//Charsten & Anki
27-06-2008 kl. 07:08 #10519Svea HBV77
DeltagareEva, det är inte det gula huset men ett par hus närmare Enköping. Du är på rätt spår
28-06-2008 kl. 08:10 #10522Lasse&Anna HBV160
DeltagareHej
Vi åker ner till Gotland Fredag 11/7 KL23:30 från Nynäshamn,sedan är vi där till den 25/7 ,åker till Oskarshamn ,vidare ner mot kalmar,kanske över till Öland,östra kusten upp mot stockholm.Ring när ni är ute efter denna väg så kanske vi kan ståla samman!
Ha en riktigt skön semster!
Mvh Lasse
28-06-2008 kl. 20:49 #10526Lennart HBV89
DeltagareSussie , Åke och Linnéa!
Lycka till med flytten. Hoppas att ni kommer att trivas.
Vi ses nog framöver vid någon träff.
Eva, Lennart, Wilma
29-06-2008 kl. 16:36 #10527Helen HBV 177
DeltagareJa, vi får väl med tåren i ögat
,men lycka till ge en avskedsspark till er så ni får en bra fart neröver,vi hörs och syns snart.God Tur
.
Kram humlan m fam.29-06-2008 kl. 23:45 #10531Svea HBV77
DeltagareSi så där, då var man framme då. Har gått husesyn, öppnat alla skåp och hunnit sitta på balkongen en stund. Härligt. Resan ner gick bara fint och inga missöden.
Är det nu några som känner sig nyfikna så är det bara att komma förbi. En kaffetår ska jag väl kunna bjuda på bara jag hittat kaffepannan
” border=”0″ alt=”haee.gif” /> Både Åke och Linnea sover. Det är skönt att toffla på här i min ensamhet och bekanta mig med huset och omgivningen, men nu tror jag nog det är bäst att jag också kryper till sängs.
Kramar på er alla.
//Sussie
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.