:blomma:Hej alla, tänkte presentera mig . Jag heter håkan 41 i år har en son mathias snart 14 bor i olofström har en särbo i malmö. ja jobbar som process opratör på volvo i byn ja har campat sen barnsben med min familj så hamnade ja i campinglivet. vi har en polar560 jätte mysig vagn, men ja har sneglat på husbussar länge de ser så härliga ut o allt under samma tak som ratten bara dra åt handbromsen sen färdig för camping så vagnen ska säljas , ja bussen var där en dinet med kyl,spis 4stolar o två väggar med skynke som dörr till ett utrymme som har andvänts som toa, så de e mycke o göra ja har snickrat en våningsäng i mitten o en 120bädd längst bak en gadrob o dörr till toan drat lite avloppsrör m.m men mycke kvar typ lampor el m.m ” border=”0″ alt=”haee.gif” /> men de rullar på
ha de gott alla vilket fint väder vi har fått i denna del av landet
Hei Håkan og velkommen fra en nykomling fra Norge. En kjempegjeng her i HBV. Vi møtes sikkert, inntil da, god forsommer og lykke til med innredningen. Ps. anbefaler LED lamper, lyser godt og drar lite strøm. Bente og Tor HBV 161.
Hei Håkan og velkommen fra en nykomling fra Norge. En kjempegjeng her i HBV. Vi møtes sikkert, inntil da, god forsommer og lykke til med innredningen. Ps. anbefaler LED lamper, lyser godt og drar lite strøm. Bente og Tor HBV 161.
Sådärja Håkan, så blev du medlem till slut! Välkommen i klubben! Håkan är för övrigt den enda av er som jag hittills träffat “live”. Jag hade hoppats kunna medverka på pingstträffen, men tiden har inte räckt till och bussen är obesiktigad! ” border=”0″ alt=”sad.gif” /> Eventuellt åker vi till Tydingesjön utan bussen för att hälsa på er som är där (5 HBV:are enl. uppgift).
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.