Hem Forum HBV Medlem Presentation Ny i klubben

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    BosseHBV70
    Deltagare

:yes Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ny i klubben.ja några av oss har träffats tidigare,Ewa, Arnt,Torgny,Hasse,Tommy,säkert glömt någon men va f.n åldern.Vi är också medlemmar i MHC och Cravan Club,Har åkt husvagn i 23 år sen tröttnade vi på att vara mulvader på campingplatser,från -92 åkte vi Amerikanskt (2 Bilar)t.o.m -95,köpte camper hade den ett tag ,köpte bussen i Sollefteo -95 aug började bygga direkt,typad o gastestad o godkänd -98 feb,därimellan hade vi en liten husvagn så kom ut ibland(blev lite trött på byggandet i 9 mån som jag inte satt min fot i bussen).Sen -98 har bussen används i jobbet året runt (hemma varannan helg).Har varit i Italien 3 ggr med busen men inte lätt att få plats,små platser.Rekomenderar Camping EUROPA i Cavalino,utanför Venedig(stora Platser ligger centrallt i byn)Pluss att att man får ha husdjur med.Tycker om det goda här i livet,O.B.S min mail mitt firmanamn Drinkstop, sysslar med Öl Läsk o Vin installationer på krogar ,har 2 st Perserkatter so m har varit med i Italien och övarallt vi åker,nä nu orkar jag ej mer klockan är 22.00 skall kolla lite på tv o lägga mig,föresten åker till Göteborg o jobbar i2 veckor o sen till Malmö på på ej tidsbestämnd tid.

Hälsningar Bosse o Nettan

HBV 70 va häftigt

Charsten HBV 21
    Deltagare

Välkommen säger vi uppe i norr, hoppas vi får träffas och bli bekanta :beer

Ewa HBV11
    Deltagare

Hej hopp å välkommen säger jag med.
    Hoppas vi ses på Valborg. :party6

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Bosse Bosse! shockkk!.gif
    Kom hem ikväll 4/3 kl 21:30.
    Har kanske fått flunsan eller kanske ngn snuva.:peace
    Ring innan du kommer v 10. Då kanske jag vet vad jag drabbats av.

Kul att jag får hälsa dig och Nettan välkomna i en bussklubb. Tänka sig! :peace

Há Dé

Torgny

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.