Hem › Forum › HBV Medlem › Presentation › Ny medlem
- Detta ämne har 8 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 8 månader sedan av
Lennart HBV89.
-
FörfattareInlägg
-
18-12-2009 kl. 16:03 #2152
Janne HBV 220
DeltagareHej Har blivit medlem i HBV 17/12. Hoppas att man träffar några andra HBV:are när vi börjar åka med bussen till våren. Vi har en Kennel http://www.beachcrest.se så valet mellan husbil eller husbuss gav sig ganska snabbt.
För att åka omkring med en husvagn eller husbil med 8 hundar 2 tonårsgrabbar var inte att tänka på. Så efter mycket sökande på blocket för att hitta en buss som vi tyckte passade oss. Vi avvaktade och till slut hittade vi en här i Åsele som var nästan perfekt. Det blev en Scania Ajokki 82:a som vi är helnöjda med.
Finns det någon HBV:are som brukar åka på hundutställningar det vore kul att träffas på någon utställning. Janne HBV 22018-12-2009 kl. 17:52 #12482Börje HBV216
DeltagareVälkommen i gänget – jag törs nästan inte skriva så eftersom jag är så ny själv, men jag måste lyckönska er till ett rätt beslut att ansluta er till HBV! Vi har redan haft stor nytta och glädje av klubben. Vi är nya medlemmar men bussen är gammal och vi är ännu äldre…
Kanonfin hemsida ni har! Hundintresset har vi uppenbarligen gemensamt. Vår hund kallas ibland korsning – men jag undrar om det inte är mer rondell! Grunden är Labrador/Hällefors, så utställningar ska vi nog hålla oss borta från, men jag hoppas vi kan ses utanför hundutställningarna…
Vi ser fram emot att träffas!
Brigitte & Börje
HBV216Vår hund “Pärsson” i favoritsoffan, i Bussen.
19-12-2009 kl. 02:14 #12488Kurre o Tina HBV 166
Deltagareja välkomna ska ni vara i klubben
” border=”0″ alt=”smile.gif” />och ha en god helg
Kurre
20-12-2009 kl. 11:48 #12495Tom HBV168
DeltagareJag är aldrig “rädd för att skriva” och det skall ingen annan heller vara i denna klubben!
Varmt välkomna i klubben! Hoppas vi träffas någonstans framöver!
20-12-2009 kl. 14:15 #12497Sonja HBV 133
DeltagareVi i en gammal ScaniVabis 63:a önskar er välkomna till bussigaklubben
22-12-2009 kl. 08:06 #12509Svea HBV77
DeltagareVälkomna till denna fantastiska förening.
Roligt med fler norrlänningar
i Åsele har vi varit mycket. Hoppas vi får chans att ses framöver.//Sussie o Åke
28-12-2009 kl. 15:16 #12524Torleif HBV87
DeltagareHej och välkomna!
Vi har visserligen en hund, Donna, men vi brukar inte åka på utställningar.
I och för sig hade vi väl vissa funderingar åt det hållet när hon var valp. Hon heter egentligen Roseole´s Cabillaud Sauce Persil och är en renrasig golden retriever med stamtavla och allt. Det blev dock inget av med det.
Men hon är ju uppväxt och bodde i Åsele tills vi flyttade till Sollefteå för två år sedan och hon har tagit många dopp i Ångermanälven eftersom hon älskar att bada.
Chansen att träffas är ändå mycket stor trots uteblivna hundutställningar, eftersom vi åker till Åsele lite då och då både med och utan husbussen.
Än en gång välkomna!
Eva-Lena & Torleif HBV 87
29-12-2009 kl. 09:43 #12527Torgny J HBV 66
Deltagare
Vi vill önska välkomna i klubben vi också
30-12-2009 kl. 23:44 #12530Lennart HBV89
DeltagareVälkommen Eva & Janne!
Eftersom vi bor på samma gata så ser vi er buss och hundarna ganska ofta.
Ja som ni vet har vi också en hund. En grand danois 9 år gammal som heter
Wilma.Eva & Lennart

-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.