Hem › Forum › HBV Medlem › Presentation › Ny medlem
- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av
Svea HBV77.
-
FörfattareInlägg
-
08-12-2013 kl. 11:31 #2824
Gösta HBV 307
DeltagareHej alla! Är ny här sedan någon vecka. Med mjöliga fingrar,ska ja knattra ner några rader. Julbaket behöver ju också en paus,schackrutornas långa ormar ligger nu i kylen på detsätt som de ska, och får vackert vila där någon dag. Det medlemsrelaterade fordonet är en skvader. Volvo B615 1954. Den skaffades våren 1994 och besiktades som LB maj 95 Började med ett busskort i samma veva och det blev klart december 94 och de som hade körkorttillstånd före 95 fick många andra behörigheter inkluderande (allt utom CE)Vi är ett gäng veteranfordonsintresserade som använt den för marknadsresor och skaffade ett militärtält som vi campar i, den är således inte ombyggd mad några som helst husbils relaterade utstyr. Praktisk på så sätt att man kan ta med sig allt man vill och till. Även en bil på flaket om så skulle behövas
Har bott i Åsarna de sista 35 åren med min sambo Gun Marie Karlin
Vi har två utflugna ungar födda 86 resp 88.Gun Marie är lärare vid Åsarna skola sedan 77 och jag är numera pensionär (född 48)men har verksamheten igång i mindre omfattning fortfarande, micromekan.se
Har alltid haft intresse för mekanik men även att vara ute och gå i skog och mark. Och laga mat på platsen där jag befinner mig under primitiva förhållanden är också ett intresse.Förmodligen något som motorcykelåkningen väckt fram över tiden Gösta08-12-2013 kl. 14:20 #16736Gösta HBV 307
DeltagareHej Presentationen behöver flyttas till rätt plats. Har väl strulat och inte varit observant men andemeningen var att den skulle komma in under just presentationer. Gösta
08-12-2013 kl. 16:24 #16737husbussens
DeltagareHej Gösta och Marie.
Jag ser verkligen fram emot att träffa er och se på Skvadern. som jag skrev till dig så har jag ju redan smuget runt den där den stog uppställd vid stationen.
Planera nu redan in vårat årsmöte i Maj så övriga medlemmar får se detta fordon. Jag har letat förtvivlat efter korten som jag tog på Skvadern när vi åkte förbi men hittar dom inte nu. Men lugn dom kommer.
Tommy HBV 108-12-2013 kl. 20:55 #16742Lars och Elisabet HBV 251
DeltagareVälkommen
” border=”0″ alt=”smile.gif” />
Som sagt, Följ med ner till Årsmötet. Vi börjar dra neråt den 28 april i år och ni får gärna göra oss sällskap.
09-12-2013 kl. 00:57 #16743*Lundin B
DeltagareHej Gösta !!
Vi har ju haft med, varandra att göra innan på ett annat forum, du har medlemsnumret efter mig, jag har 306, lite roligt sammanträffande, välkommen !! Även om jag inte har varit här så länge…
16-12-2013 kl. 14:15 #16752Tom HBV168
DeltagareHar flyttat ämnet till rätt del av forumet…
Passar även på att hälsa er välkomna, hoppas vi ses någon dag!
19-12-2013 kl. 21:52 #16758Svea HBV77
DeltagareVälkomna hit, till oss i bussiga klubben
//Sussie och Åke
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.