Hem Forum HBV Medlem Presentation Ny medlem HBV92

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    greger HBV92
    Deltagare

Hej alla bussvänner :vink
    Vi är en familj på fyra personer och tre katter. Greger 49, Carina 42, Magdalena 17 och Kristoffer 16. Våra katter heter Ceasar, Bettan och Abbe. Greger jobbar som musiklärare och är förman inom räddningstjänsten. I skrivandets stund är han nyopererad för blindtarmen :( och mår inte så bra. Han brukar även vikariera som kantor emellanåt samt spelar lite dansmusik på fritiden. Carina arbetar som frisör. På fritiden släktforskar hon och dansar lite linedance. Magdalena går på gymnasiet och vill jobba med djur när hon är färdig. Kristoffer går sista året i grundskolan och tänker söka in på fordonsprogrammet. På fritiden sysslar han med hockey och kör folkrace som även är ett av Gregers intressen.
    Mvh/Carina och Greger HBV92.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Välkommen in i gänget :drink1

//Charsten & Anki HBV21

Torleif HBV87
    Deltagare

Då har vi nöjet att även här i Forumet hälsa er varmt välkomna i klubben. :party6
    Vi träffas ju lite då och då här i Åsele och jag har ju också haft nöjet att musicera med Greger ( bl. a. vid Hällaträffen ) så vi ser verkligen fram emot kommande träffar och mera musicerande. :tummarupp

Eva-Lena & Torleif

Peo HBV 2
    Deltagare

Och Annelie och jag ser fram emot att få dansa lite linedance med Carina :lol: Kan även tänka mig att dra ett par ackord med Greger
    Välkomna skall ni vara!! :yes

Lennart HBV89
    Deltagare

Välkommen familjen Eriksson /Jonsson! :puss
    Krya på dig Greger så att du kan återgå till alla dina uppdrag. :party3
    Hälsningar Eva & Farsgubben :vink

Svea HBV77
    Deltagare

Välkomna i gänget.
    Ser fram emot en sommar fylld av roliga träffar :beer

//Sussie o Åke

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.