Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Nya grejor!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

Nu har vi gjort lite nya investeringar på logen! En drickakyl m. glasdörr och nya grejor till musiken har kommit dit och sedan har jag fått en massa gamla grejor som skall placeras ut, hur det nu skall få plats, men det löser vi. Tack alla givmilda människor för era bidrag :puss

Stoppa inte in mer grejor än att du får plats med nån sorts mjölkvärmare Peo!! <!–emo&;)–>;) <!–emo&:D–>:D :drink1

Torleif HBV87
    Deltagare

Den där logen blir mer och mer spännande för varje inlägg som kommer i forumet.
    :type
    Det vete sjutton om jag kan bärga mig till bussäsongen. Jag måste nog svänga förbi någon gång redan i vinter när jag är i Ö-vik och jobbar.

Torleif

Peo HBV 2
    Deltagare

Gör det du :lol: Du är så välkommen :drink1 Nja en fika kan vi ta ialla fall :tummarupp
    Ullrick! Va f..n ska jag med mjölkvärmaren till??????? <!–emo&:?–>:?

JASÅ DET VAR SÅ ILLA PÅ HÖSTTRÄFFEN I Ö-VIK!!!!!!! <!–emo&:P–>:P <!–emo&:P–>:P <!–emo&:P–>:P :wacko:

Peo HBV 2
    Deltagare

<!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? :wacko: Inte festå, komma fran stada <!–emo&:?–>:? :suck1

Charsten HBV 21
    Deltagare

Men va faan Peo kommer du inte ihåg den varma mjölkdrinken vi drack på natten i Busster? :suck1
    Tycker inte du va så p….d….eller?? :tummarupp

Ewa HBV11
    Deltagare

QUOTE (Hjulia HBV21 @ 13 Jan 2006, 14:06 )
    Men va faan Peo kommer du inte ihåg den varma mjölkdrinken vi drack på natten i Busster? :suck
    Tycker inte du va så p….d….eller?? :tummarupp

Hade ni fest eller? <!–emo&:D–>:D
    Vet inte om jag törs läsa mer i denna tråden :party6
    Svea HBV77
    Deltagare

Jag kommer i alla fall ihåg de varma mjölkdrinkarna.
    Och vissa som låste sej ute från bussen oxå <!–emo&:???:–>:unsure: så att kobenet måste tas fram :suck1
    Ja ja, så kan det gå när hänglåset e på. Inte bara hänglåset som var på då…….

//Sussie

Peo HBV 2
    Deltagare

Jo nu gör jag det men det var ju inte på logen väl?
    :wacko:
    :lipa Ang. mjölkvärmare så är det ordnat sedan länge! :tummarupp

Torleif HBV87
    Deltagare

Jag håller nog med Ewa att den här tråden har en tendens att urarta. Men jag måste nog fråga om innehållet i den beryktade och tydligen minnesborttagande varma mjölkdrinken. För mig låter det inte speciellt gott. :suck1
    Är det möjligen ett försök att kombinera en dryck för sent nattbruk med en dryck för tidigt morgonbruk och på så sätt rationalisera bort nattsömnen? :wacko:

Torleif

husbussens
    Deltagare

Jag fattar inget nu? <!–emo&:?–>:?
    Jag var helt övertygad om att Ullrik skulle komma med en ko <!–emo&:???:–>:unsure:
    Tommy HBV 1

Peo HBV 2
    Deltagare

Ja Jag trodde han mena att jag skulle skaffa en :wacko: men jag har ju precis rensat ur lagårn så det funkar ju inte <!–emo&:???:–>:unsure:

*Tommi
    Deltagare

Jaså Tommy du fattar ingenting…. <!–emo&:?–>:?

Hur tror vi andra Wanaabe:s har det? Vad är det för loge man snackar om?

:dansa1 :dansa1

Peo HBV 2
    Deltagare

Tommi! Gå ut på http://husbusster.com Så ser du vad det är vi snackar om :beer

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.