Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Nya medlemmar

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Tommy Karlsson
    Deltagare

Hej på er.
    Nu är det nytt år och nya tag. :vink

Vårat strul med datorer och att det skulle bli lättare att kunna jobba och maila hemmifrån har fått våra nerver att spännas tills bristningsgränsen. :cry:

jag ville ha HBV på ett särskilt ställe i datorerna likaså andra privata objekt. jag skulle kunna jobba i dom både på jobbet i hemmet samt via mobilen när vi var ute på vift. Tyvärr blev det inte så. Det bara var bekymmer. :(” border=”0″ alt=”sad.gif” />

Nu tror jag vi är tillbaka till ruta ett. :hmm: En ny mail adress har det blivit. (tror ja) :hmm:

Jag vill informera er om detta ifall ni undrar varför det tagit tid med svaren och andra e-mail kontakter som varit på gång. :vink

Vi har ju fått lite nya medlemmar.
    Först i sammlingen är

HBV 163
    Kjell & Ulla Jonsson
    Dom har kämpat med att få bli medlemmar sen den 20 nov 2007
    det var i samma veva som jag började med att förbättre min e-mail
    Kjell & Ulla kommer från Älvkaleby

Sen har vi HBV 164
    Det är Björn Karlsson med sambon Jessica Gustafsson från Norrtälje

HBV 165
    Janne Sundström & sambon Jane Gyllencreutz från Solna

Sist men inte minst

HBV 166
    Kurt & Sambon Tina från Märsta
    Kurre som varit flitig skribent i forumet på sista tiden har nu inhandlat sin buss och ansökt om inträde i klubben.

En presentation i vårat forum på avsed plats av respektive medlem är ju ett önskemål det är ju inte bara jag som skall veta vilka våra nya kamrater är.

Jag hälsar alla välkomna till våran gemenskap och hoppas på att jag och ni får träffa dom snart. Årsmötet står snart för dörren och vi hoppas på en bra uppslutning dit

Tommy HBV 1
    ordf i Husbussens Vänner

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.